Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ventus@spaceace tack @SpaceAce och @Silverglantz
Dålig fotograf men grym klocka och grymt band Den stanna för evigt, denna gången
TackarGrym kombo!
Den var tuff@Equilibrium Den här behöver du ha i samlingen: https://klocksnack.se/threads/luminox-ice-sar-limited-edition.137627/#post-3510164
Tack kompis, ja den är riktigt häftig och kul med något man blir ganska ensam om!
Kul att se hur bra Tunan mår hos dig
Kondens är fukt och har du fått det på insidan av glaset så spelar det ingen roll mot ett läckage. Om det är väldigt lite fukt så kan du få ut det med något som drar ut det, typ silicagel, om kronpackningen inte är tät. Men risken är att det ändå korroderar urverket.Grabbade en av mina favoritbeaters imorse, bara för att upptäcka att det är fukt i den.
Har haft den legat en stund med utdragen krona och det har minskat. Men vad tror ni, kondens eller läckage? Och minskar fukten i klockan om man drar ut kronan, eller flyttar den bara runt?
Passar istället på att prova årets sista (!?) klockköp.
Edit:näst sista...
Ok, tack!Kondens är fukt och har du fått det på insidan av glaset så spelar det ingen roll mot ett läckage. Om det är väldigt lite fukt så kan du få ut det med något som drar ut det, typ silicagel, om kronpackningen inte är tät. Men risken är att det ändå korroderar urverket.
Blev riktigt coolt faktiskt!Bild skamlöst stulen från Facebook men riktigt shysst mod, pagani med seiko urtavla
Har inte barton olika längder har jag för migHar ni några tips på vart man kan finna läderarmband i kortare längd?
Har kört på geckotas korta men det känns nästan lite för långt.
Schysst! Ska kolla upp det.Har inte barton olika längder har jag för mig
Har inte Colareb kortare?Har ni några tips på vart man kan finna läderarmband i kortare längd?
Har kört på geckotas korta men det känns nästan lite för långt.
Grabbade en av mina favoritbeaters imorse, bara för att upptäcka att det är fukt i den.
Har haft den legat en stund med utdragen krona och det har minskat. Men vad tror ni, kondens eller läckage? Och minskar fukten i klockan om man drar ut kronan, eller flyttar den bara runt?
Passar istället på att prova årets sista (!?) klockköp.
Edit:näst sista...
Cheapestnatostraps har också olika längder.Schysst! Ska kolla upp det.
Jäkligt trevligKul polsk beater landade idag. Tack @larra64 Har man inte råd med Autavia i dagsläget få det bli alternativ nr 2.
Olinjerad bezel också för den där äkta Seikokänslan . Såg jävligt cool ut men vridringsinlägget får de nog ta en titt på om de inte kan få dit lite bättre.Bild skamlöst stulen från Facebook men riktigt shysst mod, pagani med seiko urtavla
Polsk! Går det att vrida takometerskalan eller är det bara som det ser ut?Kul polsk beater landade idag. Tack @larra64 Har man inte råd med Autavia i dagsläget få det bli alternativ nr 2.
Den är stum.Polsk! Går det att vrida takometerskalan eller är det bara som det ser ut?