• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

På tal om. Kolla den här svincoola och stenhårda GG:n! Sitter som en smäck på min arm!

71AB69C8-9034-4C49-8F40-1312C2BC24D6.jpeg
 
Jag måste få säga några ord om hur fantastiska medlemmar det finns på forumet. Jag skriver att jag är intresserad av Gruppo Gamma och det dröjer nog inte ens fem minuter innan två fantastiska människor är villiga att låna ut sin klocka till mig.

@M26 och @TerryTee - ett enormt tack från mig. Jag uppskattar förtroendet något enormt! :)
Ser ni något bland mina klockor ni är sugna på att testa så är det bara att dra ett PM!
 
Jag måste få säga några ord om hur fantastiska medlemmar det finns på forumet. Jag skriver att jag är intresserad av Gruppo Gamma och det dröjer nog inte ens fem minuter innan två fantastiska människor är villiga att låna ut sin klocka till mig.

@M26 och @TerryTee - ett enormt tack från mig. Jag uppskattar förtroendet något enormt! :)
Ser ni något bland mina klockor ni är sugna på att testa så är det bara att dra ett PM!
Jag lade också märke till det häromdagen :)
Det är ju inte helt lika som att bytlånas smurfar...
 
Jag måste få säga några ord om hur fantastiska medlemmar det finns på forumet. Jag skriver att jag är intresserad av Gruppo Gamma och det dröjer nog inte ens fem minuter innan två fantastiska människor är villiga att låna ut sin klocka till mig.

@M26 och @TerryTee - ett enormt tack från mig. Jag uppskattar förtroendet något enormt! :)
Ser ni något bland mina klockor ni är sugna på att testa så är det bara att dra ett PM!
Bara kul att få dela med sig på sitt sätt!
Hoppas någon av oss lyckas frälsa dig :cigar:
 
Den var inom cosc innan jag fick för mig att köra downhill på en landsvägscykel:eek: Efter det så blev det garantireparation och nu går den lika dåligt som de flesta Oris. Typ +9 per dygn.

Du har Oris snyggaste modell någonsin, riktigt bra är den. (Vill ha)

2824-2 speed alltså :) Jag tror alla mina 28224-2 går mellan +6-10 spd. Passar mig perfekt.

Oris kallar den såklart något eget för rotorn är väl röd.
 
Jag har alltså lyckats lägga vantarna på min graal-klocka. Den som fick mig att snöa in på klockor, men aldrig fanns att köpa och när den dök upp så var det för runt 25’ vilket var svårt att motivera. Men nu kom ett extremt bra pris så jag slog till direkt.

Micro? Helt klart, 799 tillverkade.
Affordable? Helt klart, nu under 10’.
(Hotell? Trivago :angel:)
F0AA8E51-D310-4D02-88D1-A2A07C67F1F9.jpeg

Inte igår man såg en sådan! Grymt cool grattis :cigar:
 
Tillbaka
Topp