Du måste använda fel webbläsare, prova med Netscape
Mosaic!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du måste använda fel webbläsare, prova med Netscape
Snyggt fångat Då misstänker jag vad @Nilas har fått för nytillskott
Snygg som få, kanske bästa kombon på den här modellen
Fungerar så dåligt på Mac OS 8
Har dock hört att dom snubbarna är grymt svåra att ha tag på och dessutom dryga!
Skämt åsido, jag har tagit upp det med mina kollegor på förfrågan av en annan medlem, men om ni är en liten projektgrupp så dra ett PM så diskuterat vi det där och vad som är möjligt att göra vs. kostnad o allt sådant! Bättre att ha det i en PM-tråd där allt är samlat.
Den ser ny ut. Vart har du köpt den?Väldigt överraskad av denna måste jag säga, galet vad mycket klocka för pengen egentligen!
Jag lutar åt vit. Fler bilder i bättre ljus, tack!Gillar inte riktigt färgen på tavlan tyvärr, på Dan Henryn såklart hehe. Hade önskat mer silver silvrig färg, denna skiftar. Har dåligt färgseende så kan inte säga exakt, men champagne typ? Skulle kört på vit. Fan!
Aja. Den ska behållas ändå. Börjar bli tomt i klocklådan. Sålt 3 klockor senaste 2v.
Edit: flickvännen säger att den är vit haha. Med en touch av silver. Tror det är en sån färg jag kan störa mig på pga. dåliga färgseendet. Något som är ofta för mig med allt möjligt. Fick 1 av 10 rätt på sånt där siffertest när jag mönstrade.
Beg av @Peter K men i väldigt bra skick.Den ser ny ut. Vart har du köpt den?
Invicta som märke har väl en gammal och anrik historia va!?Bra skit!
Invicta som märke har väl en gammal och anrik historia va!?
Kul läsning!Ja. 1837. Här har nån skrivit en artikel: https://medium.com/@saperuu/a-brief-history-of-invicta-watch-company-670cc38b4a61
En polare skapade också detta inlägg om en Invicta han köpte i Prag: https://klocksnack.se/threads/identifieringstråden.102033/page-10#post-2786805
Snygg som få, kanske bästa kombon på den här modellen
Ja den är grym och du är ensam om den kombon också nu, lite extra kul. Blev spot on när jag bytte inlägg på den. Sitter fint ser jagSnyggt fångat Då misstänker jag vad @Nilas har fått för nytillskott
Fint, mer att ta tillvara på således!Är det semester så är det, även om den är kort.
Japp, ska inte vara några problem!Fint, mer att ta tillvara på således!
Snyggt! Men det känns som att något saknas?Bronsmyser lite
Ja jäklar, det har du ju rätt i! Men var är den?Snyggt! Men det känns som att något saknas?
Jag vidhåller in i döden att friktionspinnar är bättre än skruvar på länkar, bland annat för den anledningen du nämnerSlitna skruvar, blir gaaaalen!
Kan du visa med en bild?Jag vidhåller in i döden att friktionspinnar är bättre skruvar på länkar, bland annat för den anledningen du nämner