• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

BOOM! Vilken grym klocka Scurfa är.
Länk, gummit lume, 500m, bezelen och dykarförlängnigen vad är det som händer.. jag är euforisk :cigar:
20200910_142139.jpg
20200910_142245.jpg 20200910_135448.jpg

Tack för ordet.
 
Jag beställde på en tisdag och hämtade ut paketet på fredagen veckan efter. Så 10 dagar. Dock så tog det nog en vecka innan de skickade paketet men därefter gick transporten snabbt.
Alright. De mailade mig tidigare idag och meddelade att transporten var påbörjad, så vi hoppas att så är fallet.
Om du tagit någon bild du är nöjd med får du gärna dela med dig, jag behöver något att salivera över ;)
 
Väntade bara på den :hilarious:
Kör med bezel av gammal vana hahaha...
Vafals?! Var det en fälla! *obefintlig hytta-med-näven*-emoji (förresten, varför är det fattigt med emojis och varför är de ”fel” (tillräckligt annorlunda för att skifta innebörden något mot vad jag förväntar mig)?)
 
Senast ändrad:
Varför är det ett problem att få in dem i landet? Vet att du inte bor i Sverige, men är la ändå inga problem att få hem dem? Tycker inte 5 är jätte många egentligen. Du kan allt köpa på dig några till att vänta på tycker jag. :)
Som bosatt på Island kan jag ej föra in saker för mer än ett visst belopp när jag kommer tillbaks till landet från att ha varit utomlands.
Det är c:a 5500 spänn
 
Tillbaka
Topp