• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20200910_130530.jpg
 
Så ska det låta, alla vet att att snygg är det viktigaste :) Är lite smygkär i den där burdusa busen men tror inte min handled håller med.
Haha, så är det!
Ah, jag förstår. Du har handleder grova som låren på en bodybuilder och är rädd att 45mm är för litet? Den fanns ju i en 49mm version för ett tag sen, du får får jaga rätt på en sån... :angel:
 
  • Like
Reactions: v0n
Kvinnor är roliga ibland. Hjälpte en kvinnlig kollega att beställa denna till henne, men när hon fick se att den även fanns med vit tavla vill hon nu ha den istället... "Kunde du inte tänkt på det för tre veckor sedan?" Nä, det kunde hon tydligen inte. :facepalm::p

IMG_20200910_163138.jpg
IMG_20200910_163108.jpg

Vad är det för färg på tavlan? Svår att tyda. Är det mecha-quartz? Sugen. Den ser vulgo ut!
 
Som nämnts finns EU-handlare i AliExpress, vilket man ser i appen, men de är inte jättemånga. Enstaka märken som Pagani har en del i EU.

Tänk på att om det skickas med DHL eller FedEx så tar de 125-150 kr i administrationsavgift!

Det är ändå rimligt, men såklart trist. Man skulle önska att det gick att handla i Sverige. Men, vi har ju @Zackrissonsur.se som hjälper oss handla mindre märken lokalt. :)

Vill bara höja ett varningens finger för Wish. Haft mest negativa erfarenheter av kvaliteten på varorna därifrån. Klockor har jag aldrig köpt där, typ allt jag sett har varit fejk, alltså rena kopior med logotyp och allt. Fy fan.

Lou Reed! Älskar den låten. :)

Nu blir jag ju själv sugen på nån sorts sub eller gmt master-copage. När alla talar så väl om dem. :) Får se vad det kan bli. ;) Tisell, San Martin, m. fl. Vilka har bäst kvalitet?

Om man ska tro YouTube så är San Martin bäst, men Pagani kommer inte långt efter :)
 
Haha, så är det!
Ah, jag förstår. Du har handleder grova som låren på en bodybuilder och är rädd att 45mm är för litet? Den fanns ju i en 49mm version för ett tag sen, du får får jaga rätt på en sån... :angel:
Ja exakt så ligger det till :hilarious:
Om nu din ligger närmare 60mm l2l så måste ju 49mm versionen vara något i hästväg :woot:
 
Tillbaka
Topp