Vad är det mer som skiljer mellan nya och gamla?Ja men den nya har ju så mycket mer som är så sjukt nice! Ser fram emot att få veta mer om den framöver ....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det mer som skiljer mellan nya och gamla?Ja men den nya har ju så mycket mer som är så sjukt nice! Ser fram emot att få veta mer om den framöver ....
Strax..
Vet inte så mycket, du har säkert bättre koll. Jag menade mest Poseidon varianten med snygga loggan på tavlan, gula detaljerna osv som ju lyfter till en annan dimension. Hade inte tackat nej till den ... men menVad är det mer som skiljer mellan nya och gamla?![]()
Aha, då är jag med.Vet inte så mycket, du har säkert bättre koll. Jag menade mest Poseidon varianten med snygga loggan på tavlan, gula detaljerna osv som ju lyfter till en annan dimension. Hade inte tackat nej till den ... men men
Ah du menade dem ja. Ja satan va fina de ärAha, då är jag med.Den finns i gult även utan Poseidon-loggan på tavlan och sen finns den i turkos, orange och röd/vit. Jag tycker att den turkosa är grymt snygg också.
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är egentligen bättre balans i tavlan utan Poseidon-loggan men samtidigt så tycker jag att det ser coolt ut med den. Kul också att det står Göteborg i den.Ah du menade dem ja. Ja satan va fina de är
De där är ju så himla trevliga!Aha, då är jag med.Den finns i gult även utan Poseidon-loggan på tavlan och sen finns den i turkos, orange och röd/vit. Jag tycker att den turkosa är grymt snygg också.
![]()
![]()
![]()
![]()
Tack så mycket, ska bli kul att få hem den.De där är ju så himla trevliga!Grattis till den nya. Kul med Poseidonloggan.
![]()
Det är egentligen bättre balans i tavlan utan Poseidon-loggan men samtidigt så tycker jag att det ser coolt ut med den. Kul också att det står Göteborg i den.Just nu kostar Poseidon $600 mindre än den utan loggan och man får med två Isofrane istället för ett så valet var inte så svårt.
![]()
Ja verkligen kul.Tack så mycket, ska bli kul att få hem den.Gillar också loggan och extra coolt att det är ett svenskt företag.
Aha, då är jag med.Den finns i gult även utan Poseidon-loggan på tavlan och sen finns den i turkos, orange och röd/vit. Jag tycker att den turkosa är grymt snygg också.
![]()
![]()
![]()
![]()
Najs!![]()
Ny bekantskap i lådan!
Eventuellt skulle jag sparat de kulorna till en ny mobilkamera men det är så jäkla trist.![]()
Första intrycket är väl som förväntat! Kvalitén i finish, bezel och krona känns bra. Ser fram emot att kolla på tavlans ”rosettslipade” struktur imorgon. Lumen ok, stör mig som väntat på keramiskt, lumat inlägg.Najs!Hur är första intrycket av en sådan?
![]()
Tack mannen!Goddamn. Kul kungligt kanonsnyggt.
@SpaceAce fortsätter att leverera.
Riktigt bra
Jaha där ser man! Tyckte det såg ut som läder när jag kollade först!Det är perlon från Cheapest nato straps. Egentligen inte så bra men skönt är detJag tror Eulit perlon är mycket bättre men har aldrig provat.
Är så jäkla sugen på en Magrette så det är löjligt. Vi kanske kan hitta något fint byte?
Tycker din klocka är cool + att den ser ut att vara en viktig ingrediens i när man ska trycka Koden i bunkern i serien lost. Mystiska siffror och symboler.![]()
Avsnitt 3 ”Traces to nowhere”.
4 8 15 16 23... 32Tycker din klocka är cool + att den ser ut att vara en viktig ingrediens i när man ska trycka Koden i bunkern i serien lost. Mystiska siffror och symboler.