Code
AKA Vincent B
Ingen aning, skitsamma sålänge klockan är grym..Känner mig oerhört korkad men vad står WMT för?
Edit: Ok inlägget nedanför mig ger visst en ledtråd! Walter Mitt T...?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ingen aning, skitsamma sålänge klockan är grym..Känner mig oerhört korkad men vad står WMT för?
Edit: Ok inlägget nedanför mig ger visst en ledtråd! Walter Mitt T...?![]()
Ja det är dom äldre, samma som jag köpt...det där var bra pris förresten...Går att hitta billigare. Kanske äldre batch?
Här finns en del.. är det här du @Vincentb köpt?
https://www.orologichepassione.it/catalogo.php?marca=92
Korten kostar en del ja men märker att tiderna förändras. Plötsligt tycker jag att man får mycket prestanda för pengarna och då är det ändå ett 3080 för 8k det gäller![]()
Sjukt fina båda två.Vad är det för mått på Bathysphere?
Får man fråga var du köpte den ifrån? Har själv varit sugen ett tag, särskilt sedan varianten med den nya loggan dök upp.![]()
@KandreasF![]()
En veckas leveranstid från Hongkong till Sverige, inte illa för att vara mitt i en pandemi.
Så sjukt nöjd! Min referensram är förvisso inte den största, men har svårt att se hur man skulle hitta mer klocka för pengarna..
Finns på San martin hemsida.. tar ca 10 dagar..beställt själv där..Får man fråga var du köpte den ifrån? Har själv varit sugen ett tag, särskilt sedan varianten med den nya loggan dök upp.
Får man fråga var du köpte den ifrån? Har själv varit sugen ett tag, särskilt sedan varianten med den nya loggan dök upp.
Jag köpte från san Martins egna sida på aliexpress. Klocka och expressfrakt med DHL för tvåtusen riksdaler. Finfint!Finns på San martin hemsida.. tar ca 10 dagar..beställt själv där..
Mjaaaaeeee, om det sista T står för Turd så hoppar jag.Ingen aning, skitsamma sålänge klockan är grym..![]()
Blev riktigt bra, snyggt.Nu så! Nu kan jag dra tillbaka annonsen, köpte ett canvas från Rios1931 som lyfte klockan rejält tycker jag
![]()
Wow! Sjukt coolt band
Alltså den där klockan är ju så himla bra.
Ja fiifan vad bra det blevAlltså den där klockan är ju så himla bra.Det svarta insertet lyfte verkligen, och bandets färger hanterar den ju galant.
![]()
Schysst puck! Gillar bandet du har slängt på
Väldigt tjusiga är de.![]()
Säger som @Birchgrove brukar göra, bilder är ju cool. Ytterligare en bild på den gamla batyskafen från förr. Nästan så man blev lite sugen igen på den.
Då är det nog bäst att du beställer ett egetJädrar, säg till om du tröttnar på bandet. Passar väl en nippofil som mig![]()
Wow! Sjukt coolt band![]()
TackSchysst puck! Gillar bandet du har slängt på
Så jäkla nöjd
![]()
Köpte det från reliasweden.se, halva priset på ett Rios-canvas kunde jag inte motstå! Tycker den är rackarns coolpassar bra på bandet! Vart köpte du det?
En lite knepig klocka designmässigt det där tycker jag. Samtidigt som det också gör den extra trevlig![]()
Köpte det från reliasweden.se, halva priset på ett Rios-canvas kunde jag inte motstå! Tycker den är rackarns cool![]()
Lume?Testar länken..riktigt bra faktiskt om jag ska vara helt ärlig..nitad länk , pressad clasp och smalnar av vid låset..vintage feeling..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja men den nya har ju så mycket mer som är så sjukt nice! Ser fram emot att få veta mer om den framöver ....Väldigt tjusiga är de.Såg att de nya inte har någon HRV men för övrigt tror jag att det är samma case.
Den är riktigt cool! Har du beställt originalglas eller safir?Kör en crosspost, min affordable beater landade på det lokala postkontoret idag
![]()
Får se när ersättningsglaset kommer bara![]()