Den där är fan nice! Jag är sugen!Traska börjar året med ny Freediver i 25ex med grå tavla.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där är fan nice! Jag är sugen!Traska börjar året med ny Freediver i 25ex med grå tavla.
![]()
Audaz Reef diver någon som haft eller har denna?![]()
Finns i lite olika utföranden,går att få med
Swiss Made ETA2824,eller Seiko nh35.
169$ på Massdrop med NH35.
Specs:
- Stainless Steel Case & Bracelet
- Case Size : 45mm ( excluding the crown )
- Lug Width : 24mm
- Sapphire Crystal
- 120 click Unidirectional bezel ( Luminous marker at 12 position )
- Silver Sunray Dial with Blue / Red ( Two Tone ) Bezel
- Super Luminova on the Hands and Indexes
- 300m / 990ft Water Resistance
- Helium Valve Escape ( HEV )
- Seiko NH35A Automatic Movement
- Free Silicon Strap
![]()
![]()
![]()
Clean, men den mintgröna är fortfarande bäst!Traska börjar året med ny Freediver i 25ex med grå tavla.
![]()
Håller medClean, men den mintgröna är fortfarande bäst!![]()
Den är finStartar året med lite färg
Evant på Hirsch Robby
![]()
Ja, det får vi lösa!Grymt år! Hoppas verkligen att vi får möjligheten att ta en kaffe och snacka klockor igen. Allt gott! Skål
Den där är cool AF. Jag har sneglat på dom sen dom släpptes.Har precis fått på fler länkar på det här julköpet. Lew & Huey tror jag är mest klocka per krona överhuvudtaget jag ägt. Det här är min andra. Har dock inte koll hur efterföljarna NTH är.![]()
Snygg, var köpte du den?Har precis fått på fler länkar på det här julköpet. Lew & Huey tror jag är mest klocka per krona överhuvudtaget jag ägt. Det här är min andra. Har dock inte koll hur efterföljarna NTH är.![]()
Här på KS begagnad. Nya verkar finnas på janistrading som är bolaget bakom klockan. Longislandwatch ser ut att ha dem också. Du kanske kan pruta på Janis då Lew Huey är ett varumärke de nu inte använder för nya klockor utan nth tror jag. Det ser ut som om jag köpt två,av de tre L h som sålts här.Snygg, var köpte du den?
![]()
Startar året med ett besök på Leos lekland. Ljudvolymen är som en arenakonsert. Zelos Helmsman 2 på armen i alla fall. Den tål tuffa tag som tur är...
Vackert! Bara en wristshot som vi saknar nu dåHar precis hämtat årets första klocka!
En Christopher Ward Trident PRO Vintage, 38mm. Känns perfekt!
Inga verktyg att korta länken med så slängde på ett Nato som låg hemma och skräpade.
![]()
Tjusigt! Överlevde alla?![]()
Hängde också på Leos idag. Tisell på armen.
På begäran!Vackert! Bara en wristshot som vi saknar nu då![]()
Riktigt fin och en kanon klocka vill jag tro, får höra vad du tycker. Synd att den inte finns som gmt längre, hade nog inte kunnat motstå, min c65 trident gmt är så bra.På begäran!
Väldigt svårt att hitta dugligt fotoljus den här årstiden här i norr, men en uppfattning om hur den sitter i alla fall. Dessutom fått till länken!
![]()
På begäran!
Väldigt svårt att hitta dugligt fotoljus den här årstiden här i norr, men en uppfattning om hur den sitter i alla fall. Dessutom fått till länken!
![]()
Metallinramningen av visarna bör glimma till fint i mörkret! Sitter som en smäckPå begäran!
![]()
SnyggGillar denna bara mer och mer
![]()
Måste hitta ett velcro dock, gasgasbones har ju slutat producera/ta emot order för tillfället![]()
Damn vilket sammanträffande skulle precis in och undersöka modellen ytterligare en gång efter kikat på detta https://wornandwound.com/the-worn-wound-podcast-ep-82-bill-yao-of-mk-ii-watches/MkII paradive gen 3 på isofrane tidigare idag. Kan vara en av de bästa klockorna jag har.![]()
Ouff , snyggPå begäran!
![]()
Damn vilket sammanträffande skulle precis in och undersöka modellen ytterligare en gång efter kikat på detta https://wornandwound.com/the-worn-wound-podcast-ep-82-bill-yao-of-mk-ii-watches/
Är riktigt sugen på en med tim bezel i akryl
![]()
Synd den där är inte lätt och fiska upp beggad. Finns en vit på ebay.Min var obris Morgan Aegis, bar den dagligen januari till maj innan den såldes. Den enda flippen jag faktiskt nog ångrar, framförallt eftersom jag valde behålla Aqualand istället (som jag knappt gillar efter några veckor...)
![]()
Alla överlevde. Det enda brutna jag såg var några vuxnas själar.Tjusigt! Överlevde alla?
Ok, tack för hjälpen.Här på KS begagnad. Nya verkar finnas på janistrading som är bolaget bakom klockan. Longislandwatch ser ut att ha dem också. Du kanske kan pruta på Janis då Lew Huey är ett varumärke de nu inte använder för nya klockor utan nth tror jag. Det ser ut som om jag köpt två,av de tre L h som sålts här.