• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu har min #2 of 15 Magrette Tika landat i Sverige. Oj oj oj, vilken klocka! Det är min hela recension. :D

IMG_1517.jpeg
IMG_1519.jpeg

Magrettes egna bilder:

46538997_584845105280767_106445347654093279_n.jpg

upload_2019-1-3_10-10-14.png

Kul att se dig posta igen @Peter K :)
Din samling brukar ju förändra sig då och då, vad har du för kul i stallet nu för tiden?
Den galna rotationen jag hade ett antal år har stannat av.
@Birchgrove
Nu har jag Armidan, Unimaticen och ett gäng Zodiacs av de senare modellerna. Finns väl några till som jag är mindre stolt över. Försöker allt jag kan att hålla mig från att hå över styr.

Beställde precis ett 22mm läder från Christopher Ward (ett sånt som nedan fast brunt) till min Zelos. Jajaja, fel märke men det var snyggt och framför allt PVD-hårdvara vilket man tyvärr inte fick på Zelos läder trots att jag köpte en PVD:ad klocka. Någon som har någon erfarenhet av CWs läder?
PSX_20190103_175356.jpg

Idag kör vi med svärdfisken. Vi är ju ett par som har klockan här på forumet. Hur upplever alla den? :) jag är ruskigt nöjd med byggkvaliten, har dock inte haft den på länk.

IMG_20190104_151852_050.jpg
Jag kör också svärdfisken idag. Är riktigt nöjd med både design, finish och kvalitet. Har haft min på velcro sen jag köpte den så kan inte heller uttala mig om länken.
PSX_20190104_153309.jpg

Idag kör vi med svärdfisken. Vi är ju ett par som har klockan här på forumet. Hur upplever alla den? :) jag är ruskigt nöjd med byggkvaliten, har dock inte haft den på länk.

IMG_20190104_151852_050.jpg
Jag har någon form av blandade känslor. Den är välbyggd osv men får inte riktigt wow-känslan. Dock lånade brorsan den av mig häromdagen och när jag såg den på honom så tänkte jag "fan, den är jävligt snygg ändå" så jag vet inte riktigt hur jag känner haha

Tillbaka
Topp