Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att se dig posta igen @Peter K
Så jäkla bra den där.Fortsätter med Warden..
![]()
![]()
Den färgkombinationen är så snygg!Kör Zelos jag med![]()
![]()
Jag är stolt ägare av en exakt likadan klocka. För priset jag betalade är den helt fantastisk. Känner mig sugen på att testa en c65 gmt också.Fortsätter med Warden..
![]()
![]()
Tack! Och det är en Mako. Mina handleder klarar inte av Great whiteDen färgkombinationen är så snygg!
Mako eller Great White?
Fan den va coolNu har min #2 of 15 Magrette Tika landat i Sverige. Oj oj oj, vilken klocka! Det är min hela recension.
![]()
![]()
Magrettes egna bilder:
![]()
![]()
Den galna rotationen jag hade ett antal år har stannat av.Kul att se dig posta igen @Peter K
Din samling brukar ju förändra sig då och då, vad har du för kul i stallet nu för tiden?
Snygg! Passade bra med vit tavla.Min första CW, 43mm GMT. Definitivt inte min sista Christopher ward!
![]()
Perfekt match, var får man tag på det bandet?![]()
Gummi och länk i all ära. Men man ska inte underskatta ett klassiskt nylonstrap. Det här fick bli min torsdagskombo
Mycket bra!![]()
Gummi och länk i all ära. Men man ska inte underskatta ett klassiskt nylonstrap. Det här fick bli min torsdagskombo
Det finns på Helms hemsida!Perfekt match, var får man tag på det bandet?
Tack, ja... den känns faktiskt riktigt bra. Kommer förhoppningsvis ett litet utlåtande efter jag använt den ett par dagar till!Så jäkla bra den där.
Ser vi fram emotTack, ja... den känns faktiskt riktigt bra. Kommer förhoppningsvis ett litet utlåtande efter jag använt den ett par dagar till!
Jag kör också svärdfisken idag. Är riktigt nöjd med både design, finish och kvalitet. Har haft min på velcro sen jag köpte den så kan inte heller uttala mig om länken.Idag kör vi med svärdfisken. Vi är ju ett par som har klockan här på forumet. Hur upplever alla den?jag är ruskigt nöjd med byggkvaliten, har dock inte haft den på länk.
![]()
Jag har någon form av blandade känslor. Den är välbyggd osv men får inte riktigt wow-känslan. Dock lånade brorsan den av mig häromdagen och när jag såg den på honom så tänkte jag "fan, den är jävligt snygg ändå" så jag vet inte riktigt hur jag känner hahaIdag kör vi med svärdfisken. Vi är ju ett par som har klockan här på forumet. Hur upplever alla den?jag är ruskigt nöjd med byggkvaliten, har dock inte haft den på länk.
![]()
Mycket snygg!Idag kör vi med svärdfisken. Vi är ju ett par som har klockan här på forumet. Hur upplever alla den?jag är ruskigt nöjd med byggkvaliten, har dock inte haft den på länk.
![]()