• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ett nytt märke från Elshan som ligger bakom Zelos. Ergon. 40mm 13mm hög SW200.

FB_IMG_1546619644106.jpg
FB_IMG_1546619641455.jpg
FB_IMG_1546619638145.jpg
Nu snackar vi, något om priset?

Någon som har rekommendationer på gummiband som inte blir för långa? 16,5cm handled ungefär, och får oftast en flärp som jag skulle vilja ta flera centimeter av.. :)

Någon som har rekommendationer på gummiband som inte blir för långa? 16,5cm handled ungefär, och får oftast en flärp som jag skulle vilja ta flera centimeter av.. :)

Skär av en bit med en jävulskt vass kniv och sätt tillbaka toppen med ett stabilt gummilim. Går att få helt okej snyggt och stabilt, men kräver tålamod =)

Har en handled på ca 16 själv så har ofta samma problem som du. Har oftast silikonband på mina klockor. De band jag kör med är från barton, de har dessutom flärplock och quick release på sina band. Grymt sköna med. Nackdelen är att de blir smutsiga ganska fort.
https://www.bartonwatchbands.com/collections/elite-silicone-quick-release

Tillbaka
Topp