Nethuns Aqua är 47 mm mellan bandhornenJag tror att den ligger på 47-48 mm lug to lug
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nethuns Aqua är 47 mm mellan bandhornenJag tror att den ligger på 47-48 mm lug to lug
Fan va läcker.Första recensionen på Zelos Mako V3,5?
@Hjelm Visst ser färgen på index annorlunda ut mot bilderna på hemsidan?
Va mkt bättre i filmen än på hemsidan.Första recensionen på Zelos Mako V3,5?
@Hjelm Visst ser färgen på index annorlunda ut mot bilderna på hemsidan?
Scam! De "säljer" även Hamtun för $49....68 dollar för en rätt schysst designad klocka med Selitta SW200? Förmodligen scam men någon (inte jag) får gärna testa om det är så
![]()
https://www.leowalkers.com/products/the-gin-clear-diver-stylish-high-spec-dive-watch
Nu kanske jag sparkar in en öppen dörr och då ber jag om ursäkt i förväg68 dollar för en rätt schysst designad klocka med Selitta SW200? Förmodligen scam men någon (inte jag) får gärna testa om det är så
![]()
https://www.leowalkers.com/products/the-gin-clear-diver-stylish-high-spec-dive-watch
Oh det var billigt, köööpScam! De "säljer" även Hamtun för $49....
Ska du hylla Bond genom att ha för smalt natoband?Hur coolt blev inte det här..?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag skulle råda att följa den gamla devisen som säger att "om något verkar vara för bra för att vara sant ...".Nu kanske jag sparkar in en öppen dörr och då ber jag om ursäkt i förväg
Det förekommer just nu en scam där man tar populära, utsålda micromärkesklockor och "säljer" dem för 60-80 dollar. Givetvis kommer ingen klocka levereras, åtminstone inte den på bilden. Hemsidan ändras varje gång den stängs ner. Shopify fick sanslöst mycket kritik för att de inte stängde kontona för sidorna dessutom.
Zelos och Hamtun var de två senaste som "drabbades".
Ser förjävligt ut tycker jag...Hur coolt blev inte det här..?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har firman en firmabil från en tillverkare som sluta producera bilar för 8 år sen? :O
Kunde inte låta bli att fota lumen i tunneln.![]()
Obs: firmabil! Ni fångar mig aldrig levande i en Saab..
Nu, skrivbordsdykning.
Ja jag behöver kanske inte förtydliga att det är en rishög i ordets sanna bemärkelseHar firman en firmabil från en tillverkare som sluta producera bilar för 8 år sen? :O
Vissa saker kanske var koolare förr?Ser förjävligt ut tycker jag...
Men tycke och smak är ju personligt så om du gillar kör på men du frågade ju så
(klockan i sig är ju fin däremot)
Var mer en rolig grej..har ett likadant även i 20mm..Ska du hylla Bond genom att ha för smalt natoband?Det i sig är coolt, men skönare/snyggare att ha ett i rätt storlek annars, va?
Tror fan Bond hade kört rätt storlek om det hade funnits på den tidenVar mer en rolig grej..har ett likadant även i 20mm..![]()
Visst är den! Kom igen, du vet att du vill! #FOMOFan va läcker.
Vill eller gjortVisst är den! Kom igen, du vet att du vill! #FOMO![]()
Ja tavlan är bra! Undrar om man kan hitta ett aluinsert som passar.Hade också hellre haft aluminiuminsert och minutmarkeringar runt hela, känns mer tool. Kan säga att finishen på tavlan och ringarna på den är grym efter att ha haft en Nethuns med det med![]()
Haha! Snyggt! Jag är sjukt inne på att beställa den i teal med svart bezel med.Vill eller gjort![]()
Gillade ju inte den sunbursten först. Skrev lite om det tidigare. Då mitt dåliga färgseende har svårt att snappa upp vad det är för färg ibland. Men vant migHärlig sunburst på den, lite subtil.
Korrekt. Turtlen bärs inte så stort som man tror.Jag tror att den ligger på 47-48 mm lug to lug
Nya UNDONE Batman Quantum Black Edition, limited to only 500 pieces worldwide.
![]()
Jag får Linda Werdelin vibbar jag.Är det bara jag som får lite vibbar av Bolm?
![]()
För lite bro är obror.Hur mycket obro betyder egentligen obro?