Kreacon
Guld
Omg.Mycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Omg.Mycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Gött, fasen vad roligt! Du har hoppat upp ett par hack i prishyllan, kan bli farligtMycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Mycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Sms-lån vettu!Gött, fasen vad roligt! Du har hoppat upp ett par hack i prishyllan, kan bli farligt
Ja, riktigt kul! Ska bli väldigt intressant att få den på armen. Äh, jag hoppade ner lite nu jämfört med mina senaste köp, det var ju rea på den modellen för fanken!Gött, fasen vad roligt! Du har hoppat upp ett par hack i prishyllan, kan bli farligt
Haha, lite kanske! Den sticker dock ut en hel del med både form och färg så man hade i alla fall en rimlig chans att gissa sig till vad det var.Man är bra knäpp i pannan när man känner igen klockor från suddiga bilder, men måste säga att det finns ju en anledning. Den är så sjukt läcker just den klockan. Vad är det för verk som tickar i den?
Fick försämra kvalitén på den för bilden var för stor för att ladda upp på KS... De har rätt coola bilder på hemsidan annars.Rolig bild för övrigt. Är den den tagen med en flottig mobil efter några rundor i påsen med ostbågar? Du får lära dom vårt skåpet ska stå sedan...
Riktigt grym! Ser fram emot bilder (som dessutom brukar vara väldigt kvalitativa från dig) på denMycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Glömde svara på frågan om verket, det är ett ETA 2893-2 så bra skit.Man är bra knäpp i pannan när man känner igen klockor från suddiga bilder, men måste säga att det finns ju en anledning. Den är så sjukt läcker just den klockan. Vad är det för verk som tickar i den?
Med tanke på alla bilder man ser på den så är den nog rätt lätt att ta bilder på. Ska bli kul att testa för bilder lär det bli!Riktigt grym! Ser fram emot bilder (som dessutom brukar vara väldigt kvalitativa från dig) på den
Fick försämra kvalitén på den för bilden var för stor för att ladda upp på KS... De har rätt coola bilder på hemsidan annars.
https://shop.aquadive.com/product/aquadive-100-gmt-poseidon-final-batch/
Det gör du rätt i. Lär bli en kavalkad om de levererar medans ljuset är bra.Inväntar dina istället...
Preorders är djävulens verk, har gått och längtat efter en klocka sen i februari.
Förstår absolut, lägg undan Några/Alla ur eller byt lite band så får du se vad som händer. En paus är bra. Eller gör som jag, satsa på preorders som kommer om 3-6 månader
Själv ska 2 liknande in och minst en Halios så full fart a’la 39 mm.
Shit va ball den är! Egentligen en sån jag ville ha när jag beställde nethuns aqua iiMycket bra! Närmare bestämt en sån här.
Ja, den är rätt speciell men jag gillar det bulkiga retrostuket på den. Nethuns Aqua II är ju en riktigt cool klocka så inget fel på det valet! Känns väldigt prisvärda också för den delen. 16K hamnade det på, $1788 USD (plus $10 i frakt, haha ).Shit va ball den är! Egentligen en sån jag ville ha när jag beställde nethuns aqua ii
Men man får börja nånstans . Blev det 14,15k du fick ge?
En får gratulera !Ja, den är rätt speciell men jag gillar det bulkiga retrostuket på den. Nethuns Aqua II är ju en riktigt cool klocka så inget fel på det valet! Känns väldigt prisvärda också för den delen. 16K hamnade det på, $1788 USD (plus $10 i frakt, haha ).
Tack vännen! Det återstår att se, jag är fortfarande lite orolig för storleken men förhoppningsvis funkar det. Om inget annat så får den bli 100% snorkelklocka för den lär funka ovanpå våtdräkten.En får gratulera !
Blir det en som får stanna ?
Ball gör många coola modeller.
Apropå ball, de här är ju skethäftiga om än för dyra för undertecknad
Jag känner också ett avsvalnade intresse för tillfället. Men när jag kollar i lådan finns det ingen jag vill sälja...
Inväntar dina istället...
Var det Doxa som slutade samarbetet? Men det måste vara något annat de gör också? Mer än ha sin logotyp på klockor?Träffade Poseidons fd. Försäljningschef idag... tror dom är närmare konkurs än nånsin just nu.
Han berättade att det dom tjänat bäst på de senaste 10-15 åren var när dom gjorde poseidon-doxan... 2-3 kkr i royalties på varje klocka, ingen egen insats.
Han hade doxan men slutade i samband med aquadive relesen... sa att den räddar väl poseidon ett litet tag till
Men likväl, skitcool klocka.. jag funderade tills dom tog slut
Harry Potter!
Då kan jag ta den efter dig, slit den med hälsan
Oj, tråkigt att höra! Hade ingen aning om att de hade det så tufft. Jag trodde att de var väl etablerade med bra kundbas med tanke på hur mycket man hör om dem. Får väl stödköpa ett cyklop för det är nog det enda man har råd med från deras katalog.Träffade Poseidons fd. Försäljningschef idag... tror dom är närmare konkurs än nånsin just nu.
Han berättade att det dom tjänat bäst på de senaste 10-15 åren var när dom gjorde poseidon-doxan... 2-3 kkr i royalties på varje klocka, ingen egen insats.
Han hade doxan men slutade i samband med aquadive relesen... sa att den räddar väl poseidon ett litet tag till
Men likväl, skitcool klocka.. jag funderade tills dom tog slut
Då kan jag ta den efter dig, slit den med hälsan
Hmm. Har jag ställt mig i kö till nån klocka nu?
Åh, sorry man.Får ta på mig dumstruten, missförstod helt inlägget
Var det Doxa som slutade samarbetet? Men det måste vara något annat de gör också? Mer än ha sin logotyp på klockor?
Oj, tråkigt att höra! Hade ingen aning om att de hade det så tufft. Jag trodde att de var väl etablerade med bra kundbas med tanke på hur mycket man hör om dem. Får väl stödköpa ett cyklop för det är nog det enda man har råd med från deras katalog.
Ingen dålig royalty för en liten logga. Undrar om de får lika mycket av Aquadive.
Jag funderade tills det var tre kvar men sen vågade jag inte vänta mer. En dag senare var alla slut... Du får leta upp en begagnad, det är bra pris på dem.