• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20200923_233706.jpg

Väntar på att datumet ska slå över. Japanerna tar gärna god tid på sig...

Oj, tråkigt att höra! Hade ingen aning om att de hade det så tufft. Jag trodde att de var väl etablerade med bra kundbas med tanke på hur mycket man hör om dem. :sorry: Får väl stödköpa ett cyklop för det är nog det enda man har råd med från deras katalog. :p

Ingen dålig royalty för en liten logga. :wideyed: Undrar om de får lika mycket av Aquadive. :)

Jag funderade tills det var tre kvar men sen vågade jag inte vänta mer. En dag senare var alla slut... :nailbiting: Du får leta upp en begagnad, det är bra pris på dem.
Kollade igenom ett antal av Poseidons årsrapporter tidigare i år och läget ser inte helt hundra ut. Men såg ut att vara en rätt stabil kassa, så kan hänga kvar ett bra tag till

Vilken tur att det inte var 38mm varianten för då hade jag impulsköpt den direkt. :smug:
Samma här men jag tror ändå att denna kan fungera. PVD brukar bäras något mindre...

I mina ögon är D1 Milano skyldig dig en klocka. Så maila dom och kräv den här.
För att de använda min bild i sin marknadsföring? :D Svårt att claima det i efterhand kanske. Rabatt borde man i alla fall kunna få!

Udda men intressant samarbete :)
Ja, väldigt udda men jag gillar färgkombinationen! :)

Svincool. Har oxå ett par plastklockor på listan som jag vill ha men kommer aldrig till skott då de på armen känns lite för... plastiga.
Det har jag inget emot faktiskt och jag tror ändå att det kan vara lite tyngd i den eftersom det är en bezel i metall.

FAAAAAKKKK, den är redan slutsåld! :eek::sorry:

Ja, men mest för att du lade upp commandon på aktion, till förmån för BCF. En mycket god gärning.
Den där Commandon har dessutom dragit in ytterligare 1500kr till BCF tidigare. @parasec vann den via passarounden och valde att auktionera ut den till BCF och jag ropade hem den. Med andra ord så borde vi få varsin D1 Milano Kodak! :D Var tydligen bara 150st som såldes via hemsidan så nu får man hitta en ÅF om man vill ha en och det orkar jag inte... :grumpy:

Idag är en sådan där härlig dag då det regnar, dockan på jobbet sönder pga kollega som tyckte det var glapp i kontakten som lånade min arbetsplats igår plus dator-byte med osäker utgång, troligen kommer alla mina kalenderbokningar för arbete och privat raderas. En riktig FUCK IT dag alltså.

Hoppas ni andra har en bättre dag :)

Den där Commandon har dessutom dragit in ytterligare 1500kr till BCF tidigare. @parasec vann den via passarounden och valde att auktionera ut den till BCF och jag ropade hem den. Med andra ord så borde vi få varsin D1 Milano Kodak! :D Var tydligen bara 150st som såldes via hemsidan så nu får man hitta en ÅF om man vill ha en och det orkar jag inte... :grumpy:
Den var ju ball! @Royal Straps kanske har en till dig?

Tillbaka
Topp