Kreacon
Guld
Grym klocka!Storleksjämförelse med Squale Matic som satt på armen när jag fick Aquadiven.
Med vänlig hälsning, grymt avundsjuk =)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym klocka!Storleksjämförelse med Squale Matic som satt på armen när jag fick Aquadiven.
Vad är kronografen för något?
Det är en Poseidon P10040 som enligt säljaren ska vara ifrån 90-talet. Den är i "välanvänt" skick men jag gillar patinan skarpt.Wow den Poseidonkronodykarentyp ser ju skön ut!
Skön du är grattis till nyförvärvet!Jag är här @Hjelm tack för omtanken
Jag har hämtat ut min Zelos. Magi har uppstått, jag har funnit min soulmate i en klocka.
Det här mina vänner, är bra skit! Lååååååångt över min förväntan!
Det är som en Tudor BB58 och en Omega Seamaster Titan Brown fått ett kärleksbarn. Som kom ut snyggare än sina föräldrar!
Till detta:
Jag är helt tagen av denna, jag måste ha en till!
Haha, tack så mycket!Grym klocka!
Med vänlig hälsning, grymt avundsjuk =)
Du sätter ord på hur jag också kännerJag är här @Hjelm tack för omtanken
Jag har hämtat ut min Zelos. Magi har uppstått, jag har funnit min soulmate i en klocka.
Det är som en Tudor BB58 och en Omega Seamaster Titan Brown fått ett kärleksbarn. Som kom ut snyggare än sina föräldrar!
Till detta:
De va tametusan nåt av det bästa på senivintage jag sett på länge! Kvarts?Det är en Poseidon P10040 som enligt säljaren ska vara ifrån 90-talet. Den är i "välanvänt" skick men jag gillar patinan skarpt.
Edit och kommer du att tröttna inom en snar framtid?De va tametusan nåt av det bästa på senivintage jag sett på länge! Kvarts?
Storlek?
Die Deutsche spezial edition. Säljs endast på en nudistcamping strax utanför Dusseldorf där jag och min kompis String-Emil är stammisar!HA! Nu jävlar kommer @kjesul dyka upp innan vi vet ordet av. Visste inte ens att det fanns legotanga, sofistikerat
Håller med. riktigt grym.Det är en Poseidon P10040 som enligt säljaren ska vara ifrån 90-talet. Den är i "välanvänt" skick men jag gillar patinan skarpt.
Jag är här @Hjelm tack för omtanken
Till detta:
Förmodligen, men tycker man oftare hör dem kallas ”independent”.Kallar man även ’små’ tillverkare som producerar skitdyra tidsvisare för micro ?
Vad tänker folket ?
Väldigt romantiska bilder faktisktKvällens ur blev Matic som jag fortfarande inte vågat inviga i plåtslagarbranchen Lär nog inte hända heller
Ser ut som ni skulle skaffa ett rum oxå.Kvällens ur blev Matic som jag fortfarande inte vågat inviga i plåtslagarbranchen Lär nog inte hända heller
Ja visst gör den det. Finesserna är givetvis trevliga att ha men används säkert mest i början av ett ägande, sen blir det nog mer bara en klocka.Den gör sig i och för sig rätt bra som vanlig ana-digi också.
Väldigt romantiska bilder faktiskt
Det var hemskt vad ni tänker på kärlek här idagSer ut som ni skulle skaffa ett rum oxå.
Är alla andra i samlingen plåtslagarklockor?
De va tametusan nåt av det bästa på senivintage jag sett på länge! Kvarts?
Storlek?
Det är absolut en trevlig pjäs men det som tilltalar mig mest är patinan och givetvis Poseidon-märkningen. Storleken ligger runt 41-42mm lite beroende på var man mäter. Boetten är väldigt "orund". Klockan påminner i formen mycket om Citizen ny0040 men känns "enklare" och har quartzverk ist för mekaniskt.Håller med. riktigt grym.
Självklart!Edit och kommer du att tröttna inom en snar framtid?
De där bilderna måste ju vara tagna i kaptenshytten ombord på the Black Pearl!?Kvällens ur blev Matic som jag fortfarande inte vågat inviga i plåtslagarbranschen Lär nog inte hända heller
Det var hemskt vad ni tänker på kärlek här idag
Nja, nej det skulle jag nog inte påstå. Använder väl 4-5st av 9 lite beroende på om jag vet vad som står på schemat
Jag ser att jag har fått mail, sms eller annan notifikation som jag har lagt till ska visas i displayen och från vem.Du skrev att du kan få notiser i klockan, menar du sms ?
Den har väl bara en tvåradig display ?
Romantiska? Ser ut som ett sektmöte!Väldigt romantiska bilder faktiskt
Ja den filmen hade ju iofs med lite romantik Eller jag menar, självklart! Extremt äventyrsrikt vardagsrumDe där bilderna måste ju vara tagna i kaptenshytten ombord på the Black Pearl!?
Puss puss
Du får det nästan att låta som något negativt?Romantiska? Ser ut som ett sektmöte!
Nämen! Vilken fantasi du harRomantiska? Ser ut som ett sektmöte!
Nej nej, inte alls...Du får det nästan att låta som något negativt?
Vi är väl alla med i KS-sekten här ändå så.Nämen! Vilken fantasi du har
Exakt: En fattig människa som är annorlunda klassas som konstig.Japp, tolkar det egentligen likadant fast fått intrycket att det är lite "finare"att kallas independent än micro på sistone (bryr mig fortfarande noll, men ändå ).
Håller med. Patinan loggan och de orangea visarna. Superfin. Och ang flipp så hängde jag Inte med om det var ironi men ställer mig gääääärna på kö.Det är absolut en trevlig pjäs men det som tilltalar mig mest är patinan och givetvis Poseidon-märkningen. Storleken ligger runt 41-42mm lite beroende på var man mäter. Boetten är väldigt "orund". Klockan påminner i formen mycket om Citizen ny0040 men känns "enklare" och har quartzverk ist för mekaniskt.
Modellen finns faktiskt att köpa än idag men nu som APEKS AP0406-4
Självklart!
Kvällens ur blev Matic som jag fortfarande inte vågat inviga i plåtslagarbranschen Lär nog inte hända heller
Ah, nu snackar vi. Kontrar med ett gammalt favvocitat "att definiera betyder att utestänga och begränsa" eller nåt i den stilen. Tål att tänkas påExakt: En fattig människa som är annorlunda klassas som konstig.
Är man rik, då heter det att man är excentrisk.