Fan vad mysigt vi har det ändåJag vill också vara med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vad mysigt vi har det ändåJag vill också vara med
Du har första plats!Håller med. Patinan loggan och de orangea visarna. Superfin. Och ang flipp så hängde jag Inte med om det var ironi men ställer mig gääääärna på kö.
Trevligt Alla får vara medJag vill också vara med
Jag tycker vi börjar få till en bra stämning igenTråden har definitivt ändrat karaktär efter händelsen. Ser ut till att bli en permanent förändring.
Sakta men säkert så!Jag tycker vi börjar få till en bra stämning igen
Efter att ha ägnat en timme åt att försöka sätta ihop armbandet med sprintar så vet jag precis vad jag tycker om den här konstruktionen. Jag har visserligen inget specialverktyg, men allvarligt talat: det här är omöjligt. Får besöka urmakaren imorgon. Men länken ser i alla fall ut att vara av bra kvalitet, så det är alltid något.
Spännande tavla.Pompeak the gentlemen’s classic black, kom ut för nån månad sen efter kickstarterkampanj. Nice.
Me like.Du har första plats!
Förvisso, men det blir ej som det var.Jag tycker vi börjar få till en bra stämning igen
Ah, nu snackar vi. Kontrar med ett gammalt favvocitat "att definiera betyder att utestänga och begränsa" eller nåt i den stilen. Tål att tänkas på
Watcharound, stort tack för instruktionen! Gick som en dans när jag gjorde som du förklarat! Vilka grymma människor som hänger på det här forumet! Så här blev Scurfan med finkläderna på.Det är pilligt!!!
För att peta ut sprinten, tryck i pilens riktning.
Ihopmontering, för in sprinten mot pilen, den lilla biten (collar) passar i länken där jag lagt den. Jacket på sprinten skall vara enligt bild.
Lycka till!
Låter som Emil Jensen eller Jesper Rönndal.Mitt favvocitat "utbildning är också inbillning"
Den som vet vem som myntade detta i radio får en guldstjärna, var säkert i P3
Kul att kunna hjälpa till!Watcharound, stort tack för instruktionen! Gick som en dans när jag gjorde som du förklarat! Vilka grymma människor som hänger på det här forumet! Så här blev Scurfan med finkläderna på.
Hoppas på att tråden får det erkännande den förtjänar av ledningen istället för häxjakt. Själv är jag kluven, det blir för mycket att hålla koll på både KP och KS och min egna aktivitet dalar när man inte aktivt är med i diskussioner på något ställe. Jag lutar åt att koncentrera mig på KP då jag tycker att det är bra med lite konkurrens, men KS är ju originalet och jag vill inte gärna vara ensam på andra sidanTråden har definitivt ändrat karaktär efter händelsen. Ser ut till att bli en permanent förändring.
Tycker att den gör sig väldigt mycket bättre i guld än stål Vet dock inte om jag föredrar rosé eller gulguldsvarianten dock. Skall sikta på någon av dem som nästa köp tror jagSenaste kompisen i lådan
Grattis! Grym tavlaSenaste kompisen i lådan
Det tycker jag absolut du ska!Tycker att den gör sig väldigt mycket bättre i guld än stål Vet dock inte om jag föredrar rosé eller gulguldsvarianten dock. Skall sikta på någon av dem som nästa köp tror jag
Tack O!Grattis! Grym tavla
Saknar min OS lite, underskattat märke helt klart Är det någon som lyckats knipa en guldguldsvariant av SM DJ här inne? Tror bara att jag sett stål och rosé än så länge i tråden.Det tycker jag absolut du ska!
Länken är inte 10/10 i ”gedigenhet” men den ser ju iaf schysst ut, läckert spänne också Själv är jag sugen på denna
Japp, du får hålla koll på när råvarupriset är ok och ringa dem så att de kan börja tillverka. Jäkla stollar, haha.@MaBr Visst var du i kontakt med borealis ang deras gummin? Fick du nån info om när de skulle få in nytt? Eller var de dem som väntade på att ”gummipriset skulle stabiliseras”?
Bra idé. Jag ser till att hålla mig uppdaterad.Japp, du får hålla koll på när råvarupriset är ok och ringa dem så att de kan börja tillverka. Jäkla stollar, haha.
Nu har ju jag stålvarianten. Men fan så sugen jag blir på en i rosé när jag ser bilder på din!Senaste kompisen i lådan
Har själv tre Orient Star. Fantastiska klockor utan tvekan. Har själv sneglat på den där. Hade själv troligen köpt den för länge sedan om den hade haft 20 eller 22 mellan luggarna istället för 21.Det tycker jag absolut du ska!
Länken är inte 10/10 i ”gedigenhet” men den ser ju iaf schysst ut, läckert spänne också Själv är jag sugen på denna
Spännande tavla.