Tomi87
Silver
Senaste kompisen i lådan
Jäklar så snygg den var!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Senaste kompisen i lådan
Vilka fina bilder du tar.Nu blir det lite fler bilder!
Inte världens sexigaste boett från sidan men den har väl sin charm. Bra finish dock!
Visarna är grymma men i fel vinkel försvinner de helt...
Loggorna ska man inte titta för nära på. Det visste jag dock sen innan.
Snyggare från det här hållet!
Meeer bilder helt utan ordning och anledningen.
Tack och tack!Vilka fina bilder du tar.
Grattis till en fin klocka.
Vi är under ständig förändringFörvisso, men det blir ej som det var.
Jag tycker det är perfekt som det är nu. Mycket spännande klockor utan en massa tjat om hårdrock och filmer mm.Tråden har definitivt ändrat karaktär efter händelsen. Ser ut till att bli en permanent förändring.
Blicka framåt istället. Det som har varit har varitFörvisso, men det blir ej som det var.
Köp en i gulguld istället så kan jag stå i kö på denNu har ju jag stålvarianten. Men fan så sugen jag blir på en i rosé när jag ser bilder på din!
Visst är dom bra, mkt klocka för pengen sett till fit och finish
Kolla din inkorg !Ingen som har ett 22 mm iso från Borealis som inte används? Svart eller orange. PM så köper jag gärna.
Ja, kanske. Men är nog mer sugen på en rosé. Känns mer "nedtonat" på något sätt.Köp en i gulguld istället så kan jag stå i kö på den
för tillfället är det Zelos som gäller.
Zoegas? Det är ju för faen en helt annan grej! Skärpning!
Nästan Zodiac 1882
Jag har en hemlighet jag nu kan dela med tråden. Fast jag inte vill. Jag har kollat på en del Zelos, men kommer aldrig kunna köpa någon för jag tänker bara på Zoegas kaffe. En sån association kan förstöra för en. Lite liknande Steinhart Gnomon där man kan tänka på solur och njuta av hur vacker den är, och trogen originalet Snowflake, men tänker man istället på en klocksida eller ännu värre, en vätte, så blir det inte lika roligt!Nästan Zodiac 1882
Jag kanske också svär i kyrkan men är inte särskilt förtjust i Zelos. Vet inte varför, men klickar inte med någon av deras modellerJag har en hemlighet jag nu kan dela med tråden. Fast jag inte vill. Jag har kollat på en del Zelos, men kommer aldrig kunna köpa någon för jag tänker bara på Zoegas kaffe. En sån association kan förstöra för en. Lite liknande Steinhart Gnomon där man kan tänka på solur och njuta av hur vacker den är, och trogen originalet Snowflake, men tänker man istället på en klocksida eller ännu värre, en vätte, så blir det inte lika roligt!
Det gör du rätt i Detsamma!Jag gillar Seiko...smyger in en här
Härlig fredag och helg trådvänner
Då är det inte bara jag som har svårt för deras swirl pattern? #prataomdetJag kanske också svär i kyrkan men är inte särskilt förtjust i Zelos. Vet inte varför, men klickar inte med någon av deras modeller
Jag kanske också svär i kyrkan men är inte särskilt förtjust i Zelos. Vet inte varför, men klickar inte med någon av deras modeller
Anmälda inlägg, orsak: uppvigling! #kränktDå är det inte bara jag som har svårt för deras swirl pattern? #prataomdet
Shrrrrt vilken go patinering på den tavlan!Jag gillar Seiko...smyger in en här
Härlig fredag och helg trådvänner
Tack! Jag gillar den som faen. Så jäkla gött att kunna använda den utan att behöva bry sig om vad man gör Den har varit värre, har bättrats med lite färg innan jag köpte den. Hade varit kul att se hur den såg ut innanShrrrrt vilken go patinering på den tavlan!
Kortfattat är det en balans mot att dagarna är olika långa, alltså inte exakt 24 h, tror det har något med jordens rotation att göra? Den ska i alla fall kompensera för det. Variationen är någon minut plus eller minus. Komplikationen visar hur stor denna avvikelse är, alternativt kompenserar för det i tidvisningen.Finns det någon som på ett enkelt sätt kan förklara vad komplikationen ’equation of time’ gör och vad den är bra för ?
Jag är här @Hjelm tack för omtanken
Jag har hämtat ut min Zelos. Magi har uppstått, jag har funnit min soulmate i en klocka.
Det här mina vänner, är bra skit! Lååååååångt över min förväntan!
Det är som en Tudor BB58 och en Omega Seamaster Titan Brown fått ett kärleksbarn. Som kom ut snyggare än sina föräldrar!
Till detta:
Jag är helt tagen av denna, jag måste ha en till!
Dear Lord vad bra den verkar vara. Måste stå emot...Och på tal om Zelos.