Hepp! Den där känner jag igen!Denna dök upp igår... mkt nöjd så långt!
Hoppas du blir nöjd och får mycket användning av den!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hepp! Den där känner jag igen!Denna dök upp igår... mkt nöjd så långt!
Har du provat smartwatchfunktionaliteten?Dagens sommarförlängare.
Har inte hunnit fördjupa mig i det ännu, bara lite löst. Det mesta sköts lätt och smidigt genom Alpinas app.Har du provat smartwatchfunktionaliteten?
Härligt! Ser grymt bra ut på meshet. Grattis!Denna dök upp igår... mkt nöjd så långt!
Du skrev att du kan få notiser i klockan, menar du sms ?Har inte hunnit fördjupa mig i det ännu, bara lite löst. Det mesta sköts lätt och smidigt genom Alpinas app.
Efter att ha ägnat en timme åt att försöka sätta ihop armbandet med sprintar så vet jag precis vad jag tycker om den här konstruktionen. Jag har visserligen inget specialverktyg, men allvarligt talat: det här är omöjligt. Får besöka urmakaren imorgon. Men länken ser i alla fall ut att vara av bra kvalitet, så det är alltid något.Den är sammansatt med sprintar och ej skruv vilket man kan tycka olika om.
Den gör sig i och för sig rätt bra som vanlig ana-digi också.Har inte hunnit fördjupa mig i det ännu, bara lite löst. Det mesta sköts lätt och smidigt genom Alpinas app.
HA! Nu jävlar kommer @kjesul dyka upp innan vi vet ordet av. Visste inte ens att det fanns legotanga, sofistikeratNej, men jag har hört att hans uris fortfarande smyger omkring i buskarna iklädd traditionsenlig tanga.
Det tycker jag absolut att man kan göra, det är ju fortfarande en liten tillverkare med ett begränsat antal klockor.Kallar man även ’små’ tillverkare som producerar skitdyra tidsvisare för micro ?
Vad tänker folket ?
Independent tillverkare tror jag de själva vill kalla sig om vi snackar skitdyrt, själv lägger jag noll värdering i fackindelande ord som sådana ¯\_(ツ)_/¯Kallar man även ’små’ tillverkare som producerar skitdyra tidsvisare för micro ?
Vad tänker folket ?
Absolut. Priset är inte avgörande för vad som är mikro immun bokKallar man även ’små’ tillverkare som producerar skitdyra tidsvisare för micro ?
Vad tänker folket ?
Independent tolkar jag mer som att man inte ingår i en större koncern. Jag räknar tex. Squale och Sinn som independent även om de är stora etablerade märken.Independent tillverkare tror jag de själva vill kalla sig om vi snackar skitdyrt, själv lägger jag noll värdering i fackindelande ord som sådana ¯\_(ツ)_/¯
Riktigt grym klocka! Verkar inte finnas mycket att anmärka på. Grattis!Glömde ju bild på baksidan som också är väldigt tjusig.
Finns inget att klaga på när det kommer till lumen I alla fall.
Tack! Nej, hittar ingenting alls att klaga på faktiskt.Riktigt grym klocka! Verkar inte finnas mycket att anmärka på. Grattis!
Japp, tolkar det egentligen likadant fast fått intrycket att det är lite "finare"att kallas independent än micro på sistone (bryr mig fortfarande noll, men ändå ).Independent tolkar jag mer som att man inte ingår i en större koncern. Jag räknar tex. Squale och Sinn som independent även om de är stora etablerade märken.
Ja, det har du helt rätt i. Om man tänker typ H. Moser och andra såna så är det ju haute horlogerie independent watchmakers eller nåt annat flådigt de brukar kalla sig.Japp, tolkar det egentligen likadant fast fått intrycket att det är lite "finare"att kallas independent än micro på sistone (bryr mig fortfarande noll, men ändå ).
Det är pilligt!!!Efter att ha ägnat en timme åt att försöka sätta ihop armbandet med sprintar så vet jag precis vad jag tycker om den här konstruktionen. Jag har visserligen inget specialverktyg, men allvarligt talat: det här är omöjligt. Får besöka urmakaren imorgon. Men länken ser i alla fall ut att vara av bra kvalitet, så det är alltid något.
Vad är kronografen för något?En grynig mörkerbild på den senaste tidens mest frekventa affordables.
Wow den Poseidonkronodykarentyp ser ju skön ut!En grynig mörkerbild på den senaste tidens mest frekventa affordables.
Kan bara hålla med! Lockande!Jag är här @Hjelm tack för omtanken
Jag har hämtat ut min Zelos. Magi har uppstått, jag har funnit min soulmate i en klocka.
Det här mina vänner, är bra skit! Lååååååångt över min förväntan!
Det är som en Tudor BB58 och en Omega Seamaster Titan Brown fått ett kärleksbarn. Som kom ut snyggare än sina föräldrar!
Till detta:
Jag är helt tagen av denna, jag måste ha en till!
You can do it! Man får rucka och trixa lite grann men så länge du följer pilen och stoppar tillbaka stiftet i motsatt riktning (OBS rätta mig om jag har fel här) och ser till att du har koll på vilket som är fram och bak på stiftet så ska det gå, även hemma vid köksbordet.Efter att ha ägnat en timme åt att försöka sätta ihop armbandet med sprintar så vet jag precis vad jag tycker om den här konstruktionen. Jag har visserligen inget specialverktyg, men allvarligt talat: det här är omöjligt. Får besöka urmakaren imorgon. Men länken ser i alla fall ut att vara av bra kvalitet, så det är alltid något.
Välkommen!
Tack för förslag men har inte lärt mig uppskatta digitala finesser än!Nej, men jag har hört att hans uris fortfarande smyger omkring i buskarna iklädd traditionsenlig tanga.
Du har inte funderat på att bara fixa inlägget och visare? Jag tror att det skulle bli riktigt coolt.
Vad tråkigt men det verkar som att det är många som har hamnat i en kollektiv dipp just nu. Corona? Höst? Mörker? Det vänder nog snart i alla fall.
Tillverkar de inte en del i taget då och att det är det man menar med att det finns en backorder? Lite som Rosa Pantern-Nezumin jag hade som tillverkades i 100ex men jag har för mig att de bara tillverkade och sålde tio i stöten eller liknande.
Byte mot G-shock?
Fasen vad ball! Synd bara att den sålde slut innan jag ens hann läsa ikapp tråden men det är väl karma för att man inte följer den slaviskt!
Stort grattis till en grym pjäs som ser ut att sitta perfekt på dig! Riktigt fina bilder och vi ser nog alla fram emot fler..
Nu vet jag inte vad Kodak sysslar med idag men är det inte bara ett sätt att tjäna lite enkla royalties?