Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du har inget tips på hur man tvättar vaxet / färgen från den gamla från en ljus läderrem?
Har varit två gånger nära idag att annonsera ut denna. Men har bangat bägge gångerna. Vet ej om jag ska behålla den eller ej!
Vill ner till fyra klockor. Denna är den som gör samlingen till fem. Men den är så söt.Om du har börjat fundera på att släppa den så är det lika bra att göra det !
Fem är väl inte så farligt, särskilt om de är affordable?Vill ner till fyra klockor. Denna är den som gör samlingen till fem. Men den är så söt.
Väldigt svårt att definiera ”affordable”, men två är definitivt affordable, nämligen Citizen. De andra tre är en Seiko, en Tudor och en Breitling. För mig handlar det mer om att när de blir över fyra stycken så får ingen av klockorna tillräckligt med handledstid, vilket är synd.Fem är väl inte så farligt, särskilt om de är affordable?
Vad är det för storlek/ref på den där? Riktigt fin.Har varit två gånger nära idag att annonsera ut denna. Men har bangat bägge gångerna. Vet ej om jag ska behålla den eller ej!
Det är en 3801-20450060 tror jag. Från 80-talet. Väldigt ovanlig, aldrig sett någon med en likadan.Vad är det för storlek/ref på den där? Riktigt fin.
Vill ner till fyra klockor. Denna är den som gör samlingen till fem. Men den är så söt.
Tyvärr inte, men tvål och ljummet vatten kanske är en start. Sen får man väl fetta in den igen om man vill, beror på materialet.Du har inget tips på hur man tvättar vaxet / färgen från den gamla från en ljus läderrem?
Den lämpligaste är min blå alpinist. Men den är för fin för att lämna. Ska dock ha på mig min Citizen hela dagen idag och känna på.Dåså, om den är närmast att gå så är det bara att köra på, om det inte finns någon "lämpligare" kandidat
Den lämpligaste är min blå alpinist. Men den är för fin för att lämna. Ska dock ha på mig min Citizen hela dagen idag och känna på.
Visst är det så, men blåingen är hästlängder finare också.Den blåa Alpinisten är kanske bättre att sälja då om du skulle ångra dig, troligtvis lättare att återköpa
Mycket bra. Vilken har du tänkt på? Jag är lite sugen på 1968 som komplement till den jag bär nu.Dan Henry har flera modeller jag länge har tänkt nu "det här blir nästa klockköpet"...
Skulle jobba i trädgården. Började regna.
Riktigt härlig samling!Plötsligt händer det, hela lilla nerbantade samlingen klädda i svart. (ursäkta suddig bild, ingen aning om hur man får skärpa på allt )
Tack tack, lagom befriande med fem Har du något enkelt tips angående foto/gruppbild med mobil, förklara det gärna som jag vore två år eller så?Riktigt härlig samling!
Hur är länken på den kontra Swordfish 40?Åkte och köpte kanelbullar förut, dagen till ära. Verkar vara något fel på min Zelos dock, den tycks sitta fast på handleden
För det första så är det hästlängders skillnad på olika mobilers kameror i dagsläget så bara det spelar stor roll gällande resultat .Tack tack, lagom befriande med fem Har du något enkelt tips angående foto/gruppbild med mobil, förklara det gärna som jag vore två år eller så?
Stilrent. Snyggt komponerat oxå. Vad är det för band på Ondan och boett på Ryssen?Plötsligt händer det, hela lilla nerbantade samlingen klädda i svart. (ursäkta suddig bild, ingen aning om hur man får skärpa på allt )
Jag har en S9, har inte alla det?..kan ringa med den också Hur går du till väga med multiklockbilder?För det första så är det hästlängders skillnad på olika mobilers kameror i dagsläget så bara det spelar stor roll gällande resultat .
Man tackar. Ondan har ett originalgummi som kallas supertropic eller nåt, ryssen är en klassisk 710...tror det är den som kallas ministryboetten (?)Stilrent. Snyggt komponerat oxå. Vad är det för band på Ondan och boett på Ryssen?
Skulle säga att denna är bättre än den på SF40, men framförallt så är spännet ljusår bättre.Hur är länken på den kontra Swordfish 40?
Att ha den till att ringa med är snart en bortglömd funktion . Alltid svårt ju bredare motivet är.Jag har en S9, har inte alla det?..kan ringa med den också Hur går du till väga med multiklockbilder?
Plötsligt händer det, hela lilla nerbantade samlingen klädda i svart. (ursäkta suddig bild, ingen aning om hur man får skärpa på allt )