• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har varit två gånger nära idag att annonsera ut denna. Men har bangat bägge gångerna. Vet ej om jag ska behålla den eller ej! :arghh:
2ED191DC-95E4-4873-93AA-815C09EC011C.jpeg

Mekat cykel med italienska komponenter ikväll och det är bara huvudvärk. Varför utsätter man sig själv för sådant:facepalm:
Insåg samtidigt att det var länken som var problemet med att jag aldrig hade Casion på mig. Satte på originalgummi och nu är den mycket trevligare:)
PXL_20201003_185159663.jpg

Fem är väl inte så farligt, särskilt om de är affordable?
Väldigt svårt att definiera ”affordable”, men två är definitivt affordable, nämligen Citizen. De andra tre är en Seiko, en Tudor och en Breitling. För mig handlar det mer om att när de blir över fyra stycken så får ingen av klockorna tillräckligt med handledstid, vilket är synd.

Jag har en S9, har inte alla det?..kan ringa med den också :angel: Hur går du till väga med multiklockbilder?
Att ha den till att ringa med är snart en bortglömd funktion :). Alltid svårt ju bredare motivet är.
S9 har ju en helt ok kamera även om det har hänt en del sedan dess. Har själv en Note 10+ och jag är ganska nöjd med kameran där. Skall dock införskaffa ny inom någon vecka. Ljuset känner jag är bland det viktigaste för en bra skärpa, i alla fall för mobilfoto.
dVxGfUT.jpg

Tillbaka
Topp