Det förstår jag, jäkligt snygg klocka![]()
Var lite ljummen i början till den men växt och växt och nu gillar jag den väldigt mkt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det förstår jag, jäkligt snygg klocka![]()
År på jakt efter en självVar lite ljummen i början till den men växt och växt och nu gillar jag den väldigt mkt![]()
År på jakt efter en själv![]()
Nja, jag föredrar nog de mer nedtonade, Extreme har jag nog inte ens settKul! Är det något så är det jag jag föredrar de lite mer färgglada eller extrememodellen men klagar inte över att få chansen äga den jag har direkt![]()
Nja, jag föredrar nog de mer nedtonade, Extreme har jag nog inte ens sett![]()
Seaforth-Sunday?![]()
![]()
Tror det är lokala direktiv som gällerTror att du kanske blandar ihop det med Zelos-Sunday..?
![]()
Bra kompromiss!Tror det är lokala direktiv som gäller![]()
När vi ändå håller på med olika # så kör jag också en.... WardWednesday!
![]()
38mm, uttagen Q2 2018Så snygg!
Storlek o modellår ?
Ja, Aqua Lung har en del kul modeller och de du har är fina.Tycker att dessa är lite roliga för en billig peng![]()
![]()
Ja, Aqua Lung har en del kul modeller och de du har är fina.Det är ju inte de själva som tillverkar dem utan de är bara brandade och de brukar vara märkta med allt möjligt. Jag har en äldre som jag tycker är riktigt rolig också.
![]()
Exakt, tror att det är många företag som sysslar med dykutrustning som köpt in sig på idén men det är ju inget fel med det. Jag gillar vridningen på den du har till vänster, påminner om Citizen NY0040/45. Snyggt med tropic också!Ja det finns alla möjliga märkningar på tavlan. Apex har jag sett bla...
Cool grej , passaroundSka testa denna i en vecka som en del i en passaround. Ovant då jag i vanliga fall endast bär dykare, men ska bli sjukt kul@Bravur
![]()
Stilig.Ska testa denna i en vecka som en del i en passaround. Ovant då jag i vanliga fall endast bär dykare, men ska bli sjukt kul@Bravur
![]()
Cool, grejen på vridringen, är det ngn låsning?Inte mikro kanske men inte så vanlig på forumet
![]()
Tja säg detCool, grejen på vridringen, är det ngn låsning?
Tror det är en låsning för vridringen?Tja säg detLossar man på kronan så lossar även den coola grejen något. Kanske någon här som vet?
Nu har jag testat lite och helt riktigt CptSlow det är låsningen till vridringen. Man måste alltså lossa kronan något för att kunna vrida bezeln och efter att man skruvat åt kronan så kan man inte vrida bezelnTror det är en låsning för vridringen?
Hade för mig det. Min vintagevariant med Nilaxtavla hälsar!Nu har jag testat lite och helt riktigt CptSlow det är låsningen till vridringen. Man måste alltså lossa kronan något för att kunna vrida bezeln och efter att man skruvat åt kronan så kan man inte vrida bezeln
Grattis! Mycket bra val!Efter lite bakslag i sökandet av en halios seaforth i form av kinkig bil så fick jag ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till
Den är helt magisk! Nu väntar jag bara på en länk också.
Vill passa på att tacka de personer som svarat på pm ang denna skönhet och köpeerbjudande.
![]()
Detta är en klocka att behålla, otroligt vacker! Hade höga förväntningar, men jag blev ändå positivt överraskad.Grattis! Mycket bra val!Var hittade du den?