Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad valde du får size på armbandet?Har dessa på ingång..äntligen är dom skickade..(ändra ordern på min blå San Martin till den grå, mer klassisk)..nu vänta ca 10 dagar..
18.5cm..men går och ta bort länkbitar, frågade..har själv ca 17-17.5cm..Vad valde du får size på armbandet?
Jag sitter och väljer mellan den du tog och den andra, Royal Marine med militärvisare och utan "subdiver". HIttar den inte i shopen, men googlar jag den så kommer jag in bakvägen och kan lägga den i korgen. Har mejlat dem och frågat om den fortfarande finns...18.5cm..men går och ta bort länkbitar, frågade..har själv ca 17-17.5cm..
Ha en härlig Lördag
Kollade på den med..men fastnade för subdiver...Jag sitter och väljer mellan den du tog och den andra, Royal Marine med militärvisare och utan "subdiver". HIttar den inte i shopen, men googlar jag den så kommer jag in bakvägen och kan lägga den i korgen. Har mejlat dem och frågat om den fortfarande finns...
Dom hade ju även denna en homage till första milgauss, endast 50st tillverkade men tog slut fort..Jag sitter och väljer mellan den du tog och den andra, Royal Marine med militärvisare och utan "subdiver". HIttar den inte i shopen, men googlar jag den så kommer jag in bakvägen och kan lägga den i korgen. Har mejlat dem och frågat om den fortfarande finns...
Jag tyckte det vita blocket på tavlan tog över för mycket, men det ser ut att bli en sådan ändå för hemsidan är rena labyrinten. Tror dom har döljt militär-varianten från shopen men glömt att avpublicera den. Fick tag i en nybegagnad Pumpkin Fuchia också! Verkar vara "aged edition".Kollade på den med..men fastnade för subdiver...
Ska ju föreställa en Comex..Jag tyckte det vita blocket på tavlan tog över för mycket, men det ser ut att bli en sådan ändå för hemsidan är rena labyrinten. Tror dom har döljt militär-varianten från shopen men glömt att avpublicera den. Fick tag i en nybegagnad Pumpkin Fuchia också! Verkar vara "aged edition".
"Det var väl en kär bild?" Som min mormor hade sagt"Får your love" i bakgrunden?
#göteborg #glenn #osv
Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.Ska ju föreställa en Comex..
Tror det där endast gäller om du gör en "egen" design..går ju att göra egna designs..Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.
Förresten, hur seriöst känns detta? "As our brand is customize product. No cancellation or refund would be accepted once the order is confirm"
Vet inte om Google translate-engelskan eller deras ogästvänliga kundpolicy är värst...
Men WMT överlag är av grym kvalite..hade ju denna..Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.
Förresten, hur seriöst känns detta? "As our brand is customize product. No cancellation or refund would be accepted once the order is confirm"
Vet inte om Google translate-engelskan eller deras ogästvänliga kundpolicy är värst...
Ja den är supernajs! Såld?Men WMT överlag är av grym kvalite..hade ju denna..
Nåt speciellt du är sugen på?Kastar in bambino v3 i byteskarusellen
Ca 800 i värde
Inkl 3st band
Mycket fint skick
Yepp pga att jag köpte den andra..Ja den är supernajs! Såld?
Den kom på länk..bytte själv till nato..till o med länken är bra kvalitetJa den är supernajs! Såld?
Jag har inget bytesförslag men är sugen på ditt läder, är det 24/24 eller 24/22?Slänger mig in i byteslördag med 24mm Zulus och läder i bra kvalitet från gammal panna samt Seikojubilee i ok skick.
Önskar grå/sand/ljusbrun/khaki-ish tvådelat canvas eller/samt ZD Bonetto Cinturini 295, 20mm. Heppårej
24/22, skicka PM så fixar vi nåtJag har inget bytesförslag men är sugen på ditt läder, är det 24/24 eller 24/22?
Vadå från Finland?Från Soumi?! Grattis!