• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

TotteH

Patek
2-Faktor
Ha en härlig Lördag :)
IMG_20201010_141114.jpg
 

Code

AKA Vincent B
Jag sitter och väljer mellan den du tog och den andra, Royal Marine med militärvisare och utan "subdiver". HIttar den inte i shopen, men googlar jag den så kommer jag in bakvägen och kan lägga den i korgen. Har mejlat dem och frågat om den fortfarande finns...
Kollade på den med..men fastnade för subdiver...:D
 

Code

AKA Vincent B
Jag sitter och väljer mellan den du tog och den andra, Royal Marine med militärvisare och utan "subdiver". HIttar den inte i shopen, men googlar jag den så kommer jag in bakvägen och kan lägga den i korgen. Har mejlat dem och frågat om den fortfarande finns...
Dom hade ju även denna en homage till första milgauss, endast 50st tillverkade men tog slut fort..:D
20200923_071437.jpg
 

Weberg

Audemars
Kollade på den med..men fastnade för subdiver...:D
Jag tyckte det vita blocket på tavlan tog över för mycket, men det ser ut att bli en sådan ändå för hemsidan är rena labyrinten. Tror dom har döljt militär-varianten från shopen men glömt att avpublicera den. Fick tag i en nybegagnad Pumpkin Fuchia också! Verkar vara "aged edition". :)
 

Code

AKA Vincent B
Här är lite mer bilder på den jag beställde..som sagt endast 100st tillverkade (finns några kvar)..sen blir dom discountinued (frågade wmt watches via Instagram). Och denna har även Seiko nh35 urverk istället för Miyota som går och byta ut till 4r35 sen när den ska servas om 100år...och som sagt fastnade för storleken , på 39.5mm , akrylglas (för mer vintage känsla) samt åldrade visare, bezel, boett mm..:D
20200921_211700.jpg
20200921_211650.jpg
20200921_211640.jpg
20200921_211628.jpg
20200921_211616.jpg
 

Code

AKA Vincent B
Jag tyckte det vita blocket på tavlan tog över för mycket, men det ser ut att bli en sådan ändå för hemsidan är rena labyrinten. Tror dom har döljt militär-varianten från shopen men glömt att avpublicera den. Fick tag i en nybegagnad Pumpkin Fuchia också! Verkar vara "aged edition". :)
Ska ju föreställa en Comex..:D
 

Weberg

Audemars
Ska ju föreställa en Comex..:D
Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.

Förresten, hur seriöst känns detta? "As our brand is customize product. No cancellation or refund would be accepted once the order is confirm"

Vet inte om Google translate-engelskan eller deras ogästvänliga kundpolicy är värst... :banghead:
 

Code

AKA Vincent B
Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.

Förresten, hur seriöst känns detta? "As our brand is customize product. No cancellation or refund would be accepted once the order is confirm"

Vet inte om Google translate-engelskan eller deras ogästvänliga kundpolicy är värst... :banghead:
Tror det där endast gäller om du gör en "egen" design..går ju att göra egna designs..
 

Code

AKA Vincent B
Jo, jag fattar det. Men den andra känns mer som en "egen" produkt och inte så snarlik.

Förresten, hur seriöst känns detta? "As our brand is customize product. No cancellation or refund would be accepted once the order is confirm"

Vet inte om Google translate-engelskan eller deras ogästvänliga kundpolicy är värst... :banghead:
Men WMT överlag är av grym kvalite..hade ju denna..
20200917_090020.jpg
20200917_130017.jpg
 
Topp