• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jag kanske har missförstått men skickar de inte alltid från Portugal? Bandet jag beställde kom i alla fall därifrån och vad jag förstår så är de baserade där men deras klockor kanske skickas direkt från fabrik i Asien?
Grattis! Slit den med hälsan. :) Jag var ärligt talat inte superpepp på passarounden men gillade den verkligen när jag fick hem den ffa p.g.a. tavlan som är väldigt trevlig att titta på precis som Mako v2.
Tack, bara tillfälligheter då med andra ord. :)

Jag ogillar udda boettformer men återkommer med jämna mellanrum till ECA Denise och blev återigen påmind om den efter diskussionerna kring MAT. Stor, fyrkantig och ful men samtidigt så jäkla cool på något sätt och en kul detalj med Sverigekopplingen. De verkar dessutom vara otroligt välgjorda och det skulle vara kul att åtminstone prova en någon gång. Är det någon i tråden som har haft en ECA? :) Har för mig att det har figurerat just en Denise men kanske minns fel.

ECA_Denise-8.jpg

ECA_Denise-20.jpg
Harpsunds-eca ?

Den är tunn men har mycket wrist presence iom boettformen. 39mm men 22mm bandbredd.
20200427_145542.jpg
20200427_160144.jpg
20200427_160115.jpg
Tack för bilder! Lite otippat formspråk.
Jag har suktat efter MAT 39 cali/guilt i minst ett år nu. Så om du slår till så kan jag vara först i kön om du vill sälja vidare.

Denna va?
47F30DB6-8870-4FF8-A6EA-4F59BE0E0F33.jpeg
Noterat! =) är inte helt säker på boettformen. Tänkte kolla lite videos på den idag, men det blir till att sälja av och spara lite först oavsett.
7E1C7F28-2A72-42A3-8BD2-0CC5E12DCE97.jpeg
San Martin MarineMaster 300 (sinnessjuk lume asså)
Saknar den där godbiten emellanåt!

96F04043-0DB6-463D-9595-603456A1A544.jpeg

Citizen quartz 38 mm. Bytesvärde runt 800. Såld.
Tidena quartz 36 mm. Bytesvärde runt 200.
Gummi 22 mm från cns bytesvärde runt 80. Annons finns ute på KOS, mikrorabatt om nån är sugen!
Öppen för det mesta! Särskilt borealis 22 mm isofrane. Eller nån guiltig hommage. Ha en skön lördag!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp