Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yepp..Har de bytt logotyp igen?
TackGrattis!![]()
Venturo by Gruppp Gamma kom idag.
Blev paketöppning i lastbilen
Det va riktigt cool quartzare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket trevlig. Vem fraktar och hur lång tid tog det?Venturo by Gruppp Gamma kom idag.
Blev paketöppning i lastbilen
Det va riktigt cool quartzare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket trevlig. Vem fraktar och hur lång tid tog det?
Ahh, nice![]()
Tror minsann jag gör detKÖÖÖP! Helt ärligt roligaste köpet på länge.
Ja då var det gjortKÖÖÖP! Helt ärligt roligaste köpet på länge.
DHL och gick med raketfart.Mycket trevlig. Vem fraktar och hur lång tid tog det?
Jag med. Kör alltid på mobilen och det känns som man ser mindre. Får sämre översikt. Och att man inte får den där braiga popupen om olästa konvos eller notiser.Bara jag som tycker den här nya hemsidan är jobbig?
KULTror minsann jag gör det![]()
Grymt! Ska bli kul att se vad du tycker.Ja då var det gjort![]()
Mäktig pjäs, vikten ser ut att ligga omkring kilot!God kväll!
Här kommer en liten heads up, funderar på att lägga ut min Meccaniche Veneziane Arsenale och Dan Henry 1964 panda på Köp och Sälj senare i veckan. Båda dinkorna i toppskick. MVn använd en dag. Dessutom lite speciell då det är en prototyp i 42mm swiss made med see through caseback som MV tog fram inför serieproduktionen (som alltså är 45mm). Tämligen unik alltså. Allt detta med en inte oansenlig gnutta sorg men har helt förälskat mig i en annan micro, Fears Brunswick Salmon...
Hursomhelst, om någon är sugen - släng över ett PM.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan man välja till utlämningsställe?DHL och gick med raketfart.
Ja det kan knappast kännas annat än bra till det prisetGrymt! Ska bli kul att se vad du tycker.
Kan man välja till utlämningsställe?
Mjaaa, rätt säker på att den kommer slå i niten när man försöker använda hål nummer tre. Men skriv och fråga vetja, om dom säger det är felkonstruerat kanake du kan få någon bonus grej.Ne ser nu...hur dom löst det..dom har gjort mellanrum på sista "niten" på länken och mikrojusteringen så man kan dra den längre in..ser du på bilden?![]()
![]()
Tog minsann nya San Martinen också när jag ändå var på gångYes! Det kommer tillval när frakten är på g. En gång bytte jag stad 200 km bort strax innan den kom till Sverige. Det va inga problem. DHL FTW!
Tog minsann nya San Martinen också när jag ändå var på gång![]()
Skeppar de från EU?Yes! Det kommer tillval när frakten är på g. En gång bytte jag stad 200 km bort strax innan den kom till Sverige. Det va inga problem. DHL FTW!
Firade med två kanelknäckeSnyggt! Du har jobbat hårt idag. Knäck en bira!
SingaporeSkeppar de från EU?
Fin klocka men sitter mer och spanar på bakgrunden vinsurplare som man ärGod kväll!
Här kommer en liten heads up, funderar på att lägga ut min Meccaniche Veneziane Arsenale och Dan Henry 1964 panda på Köp och Sälj senare i veckan. Båda dinkorna i toppskick. MVn använd en dag. Dessutom lite speciell då det är en prototyp i 42mm swiss made med see through caseback som MV tog fram inför serieproduktionen (som alltså är 45mm). Tämligen unik alltså. Allt detta med en inte oansenlig gnutta sorg men har helt förälskat mig i en annan micro, Fears Brunswick Salmon...
Hursomhelst, om någon är sugen - släng över ett PM.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, nej det är på Eataly på Biblioteksgatan i Stockholm. Italienlängtan är svår så här årsFin klocka men sitter mer och spanar på bakgrunden vinsurplare som man är
Mycket trevligt arrangemang, vet inte om det är hemmamiljö (?), är det så är det värt en golfapplåd.