• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Empin

Omega
Är ledig idag med min 1963 som sällskap.
image1 (1).jpeg
 

Master J

Audemars
2-Faktor
Har ramlat in några "nya" klockor senaste veckan:

Maty, fransk dykare i monnin-boett, kom till KS som NOS ifjol så sjukt bra skick. Passade perfekt på zuludiver-tropic
20201015_122820.jpg


Boldr venture, 38 mm titan... perfekt beater för hårdare arbeten, anpassad för natoband, vilket sitter perfekt.
20201015_122540.jpg


Sen en tråd-bekant... en Poseidon Quartz- dykare i somrigt gult 😀
Här på en rejäl jubilee-länk från geckota jag hade liggande, ska testa mesh också, men det jag har är polerat... blir kanske lite blingit.
20201015_122620.jpg
 

Code

AKA Vincent B
Som jag trodde då. Skumt det där med ett sånt uppenbar fel? Fabriken borde väl ändra på spännet kan man tycka, speciellt som det funnits så länge nu.
Nåväl, den där på nato blir mumma. Priset går ju inte att klaga på ändå. :)
Går ju och justera ett par länkbitar samt 2 steg på micro..får se om den kommer sitta bra..?
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
A832BD47-6D8A-4AF3-845B-519AFA660CAA.jpeg

Alltid kul att köpa ny klocka :) slog till på ännu en Superman! Så nu ligger de här två och vänta på 2 nya familjemedlemmar innan året är slut.

Man väl säga att KS-kampanjen gick hyffsat bra för Yema.
Köpte du den med Steel/bronze?
Jag backade den förut. Tänkte att det kan vara bra att haffa en early bird när man funderar på det 🙂
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
Köpte du den med Steel/bronze?
Jag backade den förut. Tänkte att det kan vara bra att haffa en early bird när man funderar på det 🙂

Jag backade steel/bronze först men nu verkar GMT ta slut inom dagen så jag bytte faktiskt till den. Det går alltid att byta "Pledge" till stål/brons innan 30/10 tänker jag om jag ändrar mig. Det ÄR såklart roligare att få sin klocka i december än i februari vilket suger. Än så länge är det 500 early birds och 800 stålbrons kvar men bara 80 GMT kvar totalt nu.
 
Senast ändrad:
Topp