Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du ville inte gå in på djupet där alltså?Svårt o säga![]()
Nej nej, du är snarare klokJag kanske är tråkig men den här godingen får väldigt mycket tid på handleden...
Givetvis för att den är så oförskämt bra.
![]()
Shit vad snygg! Har du fler bilder att bjuda på?Den här ju riktigt jäkla ball! Venturo Skin diver i samarbete med Imperfect. Bättre än vad jag trodde. Vridning är ju episk. Noll play.. Skön på armen. Perfekt size! Slimmad.
![]()
![]()
Snygg! Åkte du på importen då, för visst skeppar de från Singapore? Får man fråga vad frakten och importen landade på?Venturo by Gruppp Gamma kom idag.
Blev paketöppning i lastbilen
Det va riktigt cool quartzare![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Frakten va 30$ import o tull bör va max 300krSnygg! Åkte du på importen då, för visst skeppar de från Singapore? Får man fråga vad frakten och importen landade på?
Tack för info!! Riktigt snygg. Blev sugen på en trots att mitt senaste klockköp inte ens hunnit levereras än.Frakten va 30$ import o tull bör va max 300kr
Känner igen detTack för info!! Riktigt snygg. Blev sugen på en trots att mitt senaste klockköp inte ens hunnit levereras än.![]()
Shit vad snygg! Har du fler bilder att bjuda på?Hur nöjd/missnöjd med den är du efter en dag på handleden?
Som jag trodde då. Skumt det där med ett sånt uppenbar fel? Fabriken borde väl ändra på spännet kan man tycka, speciellt som det funnits så länge nu.Nu har jag fått svaret fr San martin ang länken på den nya San Martin modellen..![]()
![]()
Går ju och justera ett par länkbitar samt 2 steg på micro..får se om den kommer sitta bra..?Som jag trodde då. Skumt det där med ett sånt uppenbar fel? Fabriken borde väl ändra på spännet kan man tycka, speciellt som det funnits så länge nu.
Nåväl, den där på nato blir mumma. Priset går ju inte att klaga på ändå.![]()
Wow, bara wow! Fullträff rakt igenom. Indexen är väldigt fina!På allmän begäran
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beställde du också en? @Nilas också va? Då blir vi 4 på en dag isåfallSom jag trodde då. Skumt det där med ett sånt uppenbar fel? Fabriken borde väl ändra på spännet kan man tycka, speciellt som det funnits så länge nu.
Nåväl, den där på nato blir mumma. Priset går ju inte att klaga på ändå.![]()
Köpte du den med Steel/bronze?![]()
Alltid kul att köpa ny klockaslog till på ännu en Superman! Så nu ligger de här två och vänta på 2 nya familjemedlemmar innan året är slut.
Man väl säga att KS-kampanjen gick hyffsat bra för Yema.
Köpte du den med Steel/bronze?
Jag backade den förut. Tänkte att det kan vara bra att haffa en early bird när man funderar på det![]()