• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Tänkte byta band, men det får vänta. Originalbandet är ju super bekvämt 🥳
IMG_20201016_205527.jpg
Skönt att den dök upp till sist. Riktigt cool pjäs. :cigar: Första intrycket? :hungry:

Håller med. Iaf denna sandblastade är lite en egen design!
Ja, verkligen och jag tycker faktiskt att den är trevligare än en äkta 6105. Nästan så att man blir sugen på att beställa en... ;)
Jag har för mig att WR Watches diskuterades nyligen men minns inte i vilket sammanhang. Är de smidiga att handla från?

Hade jag inte haft en svart och en grön tidigare så hade jag klippt den lätt. Grymt trevliga och inte sämre på jubilee heller 😊.

Edit: du har inte en Oris Aquis också över 😊
Den blåa är helt klart bättre än alla de andra färgerna tycker jag. Men funderar på en Tudor daydate, och det blir då för mycket med två blanka bezels i samlingen.

Tyvärr ingen Oris och har aldrig haft en heller. :(

Verkar inte ens som det går att bita i sura äpplen fn. Har en en Squale Matic ute för så billigt att jag skäms 😂
Jag har haft rejäl tur, senaste månaden har jag fått iväg fyra klockor utan problem. Sista som åkte ut till försäljning blev dock i en Facebook-grupp som gick på ett dygn. Testat lyckan utanför KS? Synd med det priset tycker jag :)

Jag har haft rejäl tur, senaste månaden har jag fått iväg fyra klockor utan problem. Sista som åkte ut till försäljning blev dock i en Facebook-grupp som gick på ett dygn. Testat lyckan utanför KS? Synd med det priset tycker jag :)
Brukar prissätta ganska "vänligt" och har väl inte haft några problem innan heller så blev bara aningens förvånad denna gång.
Hör dig, andra kanaler kan nog vara en god tanke om jag nu inte behåller klockan istället, inte hela världen så sett 😊

Tillbaka
Topp