• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lånade Skytouchern av FruBr idag! 😊
~
PSX_20201017_082511.jpg

Den ser riktigt fin ut! Lite synd dock att San Martin ligger liite högt pris, men säkert värt det med tanke på kvalitén.

Samlade förut på NES spel, vill minnas att det var ett svenskt A4 blad som Bergsala skickade med Ducktales spelet som var värt tusentals kronor 😓
Såg en snubbe som hade kommit över en Massa ovikta kartonger till Nes-spel, det låg ett x antal tusen där också.

Väldigt mycket klocka för både 2K och fullpris. Bra finish och snyggt utförande. Du får söka fram min unboxing här i tråden och kolla. 😊 Stort plus i min värld att det är kvarts utan sekundvisare också. 👍
Sökfunktionen är under all kritik. Lyckades inte hitta tillbaks till din recension.
Tickar urverket högt eller är det ganska tyst?

Förstår faktiskt inte varför ingen slagit till på din Matic. Den är ju galet fin! :) Vore det inte för att jag precis köpt nytt och dåligt med cash på kontot hade jag huggit.

Verkar, eller är riktigt segt på K&S just nu :/
Skönt att höra att det är fler som ändå uppskattar den 😊
Det är som det är, klockan är kvar om läget skulle ändras så bara att hojta till i sådana fall ✌🏼

Tillbaka
Topp