• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ungar och pappa är förkylda vilket i dessa tider får en extra dimension. 🙄 Gillar iallafall denna ännu mer efter ett visarbyte trots att jag bara lattjade lite utan någon direkt plan med hela bygget. 😊

20201017_104204.jpg

Ha en fin lördag allihopa! 😄

Jag brukar aldrig ens tänka på vad det är för tid eller datum på andras bilder. Armbandsuret blir mer och mer av en accessoar, prydnad eller konstverk (för mig).

Inte jag heller helt ärligt det va den fräcka datumfunktionen som drog min blick till mig.
Jag brukar knappt ha koll på dagens datum annars. 😅

Helt annorlunda för mej, mina klockor avviker aldrig mer än 10 sekunder... mkt möten och mkt jobb... kommer alltid till möten inom 0-30 sekunder innan utsatt tid 😅

Väldigt mycket klocka för både 2K och fullpris. Bra finish och snyggt utförande. Du får söka fram min unboxing här i tråden och kolla. 😊 Stort plus i min värld att det är kvarts utan sekundvisare också. 👍
Kollade din unboxing nu, verkar ju va en väldigt prisvärd klocka och ännu mer med den lådan! Precis som du säger så hade inte 40mm gjort nått men en flygare är ju historiskt stor så det får väl gå😊. Quartz utan sekundvisare är nog verkligen inte dumt, som balsam för själen typ🤗. Sugen e jag men jag behöver verkligen inte fler klockor för tillfället, får se hur jag gör? 😁

Är helt förvirrad vad som skall säljas och vad jag vill ha kvar :)
Det gör att man lägger favoriter ut för försäljning som t.ex CW C65 och har kvar annat man inte tycker lika mycket om
CW ville vara perfekt som OWG-klocka, men dit kommer man nog aldrig....

På avbytarbänken för tillfället... (ber om ursäkt för Bratten bland hermelinerna)

1602930964713.png

Trött på att köpa band. Nån som vill byta? Söker grönt och svart canvas i 22mm eller sailcloth och cordura.

Någon av dessa kan erbjudas tillbaka.

Från toppen:

18 mm mesh
20 mm oyster med ihåliga ändar
20 mm random Hirsch
22 mm gummi från Zuludiver
22 mm Tropic från Zuludiver
22 mm random mesh (borta)

Går bra att köpa också om man bara är sugen. Banden är billiga för övrigt. Så hit me via PM.

Bilagor

• IMG_20201017_130455.jpg
    IMG_20201017_130455.jpg
    279.4 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp