• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Sist jag beställde från Japan skickades det med EMS Express (posten) och jag fick hem en avi några dagar senare och momsen betalades på plats hos ombudet. Supersmidigt men jag har aldrig varit med om det förr så jag vet inte om det är så de brukar göra? 🤔

Haha, eller en sån där spärr som finns på iPhone om man provar för många gånger. "appen är låst, försök igen om 14,264 minuter". 😂

Beställde också med EMS :) Paketet anlände till Sverige på en fredag. På måndag morgon kunde jag betala moms etc och på onsdagen hämtade jag paketet :)

Haha, eller att man får ett meddelande "vi skickar en pusha!" efter 1t uppdateringar ^^
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Dagens två nykomlingar, en affordable och en icke affordable. Ja det beror givetvis på hur man ser på det 😊. Mycket nöjd med båda.
PSX_20201020_161833.jpg
PSX_20201020_155308.jpg
Fina grejer...
Bratten verkar passa dig perfekt :cool: Den såg aldrig så snygg ut när jag fotade den (suckar lite...)
 

Thelonius

Panerai
2-Faktor
Btw: tänkte dra in nya timex snoopy med Woodstock, innan jag insåg att de gjorde även den 40:banghead: hade hoppats på en 34 som de andra små manuella marlinsen. letandes efter alternativ såg jag den här i flödet, samarbete med anordain och i mitt tycke faktiskt läckrare än deras. Lite sugen faktiskt
851D0E63-D651-4D57-9F02-0545B23F23AE.png

Fick syn på denna jag med och jag gillar designen. Priset däremot. Not so much. £395 är en del slantar.
 
Topp