• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Affordable klocka och mat (pasta köttfärssås) 😊
IMG_20201102_124408.jpg

Trevlig måndag på er
 

LoveL

Rolex
Paneristi
2-Faktor
Screenshot_20201101_213848.jpg


Nezumi Studios nya dykare är på väg in!

Lanseras den sjunde och rör sig troligtvis om tre bas färger och en limited edition(dlc guld) om det blev som planerat.

Ska bli bli väldigt intressant att se design och färgval.

Screenshot_20201101_213912.jpg
Riktigt fina!
Men.. har redan 3 beställningar på g in, så jag får lov o kamma mig! Det här forumet är ju direkt livsfarligt! 😂😇😳
 

parasec

Rolex
2-Faktor

Nilas

Patek
2-Faktor
Idag fick jag paket klockan jag viljat ha i många år i mint skick dessutom 😄
Kanske blir straffad med virkade brallor nu men men.
E962C7C3-E4D9-470B-ADC5-D118C6E058D8.jpeg
Stort grattis kompis! Grymt.
Ska du tvunget ha det virkade eländet så prova först själv ett par virkade byxor, gärna gå lite på stan med dom också. Då besparar du nog den stackars klockan den känslan sen 😊.
 

Kalvin

Rolex
2-Faktor
Fundera på att avskaffa min maranez. Tänkte kolla här först om någon är sugen på köp eller roligt byte. Pengar upp eller ner. Allt kan vara skoj, är lättpåverkad😉

Fullset med orginalgummi. Hade dåligt med bilder så ni få se det som inspirations bilder på spaceace lädret å mn banden. Vill dock behålla dem🤠

Tänkte lägga ut den för 3k men givet kommer mikro bröder få bättre pris.

IMG_20201023_151343.jpg
IMG_20201016_105251.jpg
IMG_20201101_162658.jpg

Trevlig kväll på er😊
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
5k för hela din samling? :-O

Jupp, har en räknare i min excelfil som räknar ihop sålda/köpta klockor och jag försöker hålla mig under 5 tkr sammanlagt. Känns helt okej då jag "vet" att OM jag vill så kan jag spränga budgeten utan att behöva leva på nudlar.

Dock är det en viss illerklocka på k&s som lockar men samtidigt så vill jag inte sälja någon av dom jag har för tillfället :(
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Äntligen hemma igen efter en full service och ett lite oväntat tavelbyte. Någorlunda affordable tidigare men not so much nu längre om man säger så 😊. Dock värt varenda krona, har varit otroligt saknad. Snygg i sin enkelhet och med en ren käftsmäll till svärta i tavlan.
PSX_20201102_203530.jpg
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Jupp, har en räknare i min excelfil som räknar ihop sålda/köpta klockor och jag försöker hålla mig under 5 tkr sammanlagt. Känns helt okej då jag "vet" att OM jag vill så kan jag spränga budgeten utan att behöva leva på nudlar.

Dock är det en viss illerklocka på k&s som lockar men samtidigt så vill jag inte sälja någon av dom jag har för tillfället :(
Shit, bra jobbat, lite avis. Hade jag lyckats ta mig hela vägen ner till 5k hade jag varit sjukt nöjd med tanke på hur ekonomin ser ut nu. Jag är lite på samma resa, vill ner till kanske tio klockor som alla fyller en funktion och som jag verkligen gillar och använder. Mitt excelblad sa 159k som toppnotering, nu är jag nere i ca35k :D
 
Senast ändrad:

Jockinho

Patek
2-Faktor
Jupp, har en räknare i min excelfil som räknar ihop sålda/köpta klockor och jag försöker hålla mig under 5 tkr sammanlagt. Känns helt okej då jag "vet" att OM jag vill så kan jag spränga budgeten utan att behöva leva på nudlar.

Dock är det en viss illerklocka på k&s som lockar men samtidigt så vill jag inte sälja någon av dom jag har för tillfället :(

Mitt totala värde är 4.5k och känner inget behov av äga dyrt eller mycket (och ändå haft denna hobby i typ tio år). Intresset svänger en del och just nu känns det bäst med billiga klockor :)
 
Topp