• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Fortsatt sjukt nöjd med denna, nu vill man ha en grön också 😂
E39AC4CC-1147-4A96-B892-A08A49EA3966.jpeg
 

Baramats

Audemars
2-Faktor
ojoj det sprider sig en nöjdhetskänsla i kroppen, kan det vara så att klockköpandet håller på att gå över? Alla jag har nu är keeeeeepers nästan på riktigt och de som är på väg in fyller alla hål. Saknas bara Pearl Diver från Yema när den kommer och en beg Fortis F-39 och en Seaforth men de kan jag vänta något år på. Det känns änna skönt att det verkar finnas ett slut.

(jaja, man kan köpa Doxa, Sinn mm fl också men det behöööver jag inte så sluta tjata)

Bilds för annars blir jag väl rapporterad för ett så provokativt inlägg :)

6320F815-82A5-4818-AF10-5EE38FB779E2.jpeg


C37423C1-FE13-49A1-B85B-D9D4675B03C3.jpeg
 
Senast ändrad:

midikem

Cartier
ojoj det sprider sig en nöjdhetskänsla i kroppen, kan det vara så att klockköpandet håller på att gå över? Alla jag har nu är keeeeeepers nästan på riktigt och de som är på väg in fyller alla hål. Saknas bara Pearl Diver från Yema när den kommer och en beg Fortis F-39 och en Seaforth men de kan jag vänta något år på. Det känns änna skönt att det verkar finnas ett slut.

(jaja, man kan köpa Doxa, Sinn mm fl också men det behöööver jag inte så sluta tjata)

Bilds för annars blir jag väl rapporterad för ett så provokativt inlägg :)

6320F815-82A5-4818-AF10-5EE38FB779E2.jpeg


C37423C1-FE13-49A1-B85B-D9D4675B03C3.jpeg
Jag håller med. Jag behöver också bara några till. 😂
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Alltså, det börjar närma sig tre veckor i tullen nu för min klocka. Detta kan ju inte vara normalt? På detta så har de hanterat paketet två gånger och vart nära på att skicka tillbaka det på grund av att de inte hittade en tullfaktura på paketet. När de väl hittade fakturan sa de att jag skulle få vänta en vecka till.... Vad har de för arbetsprocesser egentligen?
Med DHL Express tar det liksom max en vecka.
Postnord? Vilken klocka och land?

Fått vänta 4-5 veckor på ett paket från Singapore. Som tog 3 dagar att komma till Sverige... Men en månad i tullen. DHL brukar som du skriver sköta det mycket bättre.
 

Defreud

Panerai
2-Faktor
Postnord? Vilken klocka och land?

Fått vänta 4-5 veckor på ett paket från Singapore. Som tog 3 dagar att komma till Sverige... Men en månad i tullen. DHL brukar som du skriver sköta det mycket bättre.
Japp, Postnord. Det är en Direnzo från Schweiz. Oj! Vad har dom för ursäkt till att ignorera ditt paket så länge?
 
Topp