Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt mycket beater över den klockan och då menar jag på ett positivt sätt!
När kollegorna vet att man är lite skadad så får man byta batteri på deras klockor![]()
![]()
Klart man ställer uppKlockhjälte![]()
Jobbar men idag vabbar.Mitt i ångesten över presidentvalet och att sitta inspärrad o tre veckor får man trösta sig med med Zelos. Hur gör ni för att överleva denna svåra tid?
![]()
/ P
Det är jobbigt att bara gå hemma, man blir tokig. Har varit sjukskriven sedan december. Som tur är har jag en bra familj och hund som stöttar.Mitt i ångesten över presidentvalet och att sitta inspärrad o tre veckor får man trösta sig med med Zelos. Hur gör ni för att överleva denna svåra tid?
![]()
/ P
Usch jag va sjukskriven Januari 2019-September det va drygt men vår-sommar va ok ändå.Det är jobbigt att bara gå hemma, man blir tokig. Har varit sjukskriven sedan december. Som tur är har jag en bra familj och hund som stöttar.
Ja jag har ju egentligen gått och väntat på nya Retrospect men den där med blåa tavlan är ju riktigt grym!Beställer nog fasen denna är svag för vita visste önskar sekunden va vit med.
![]()
Sommaren och framförallt värmen är skönare. Det är jobbigt när man har ont, vissa dar är bättre andra sämre.Usch jag va sjukskriven Januari 2019-September det va drygt men vår-sommar va ok ändå.
Nu blev jag sårad och ledsen, måste logga utBara att beställa grabbar och en rosa virkad bralla till den gröna så är man hemma @Von
Ja kylan är inget vidare när man har ont jag bröt axeln och fått komplikationer men.Sommaren och framförallt värmen är skönare. Det är jobbigt när man har ont, vissa dar är bättre andra sämre.
Nu blev jag sårad och ledsen, måste logga ut
![]()
...och dagens affordable naturligtvis, nu är jag glad igen
![]()
Axlar är komplicerade .Ja kylan är inget vidare när man har ont jag bröt axeln och fått komplikationer men.
Nejdå fullt frisk men rekommendationen är att jobba hemma om man har möjlighet så jag följer det. I ärlighetens namn finns det fördelar också. Sparar mer än en timme pendlingstid om dagen tex.Jobbar men idag vabbar.
Skulle det bli karantän så blir det jobbigt
då dammar jag av ps4an.
Är du sjuk?
Ja det är inte fel alls blir mer tid över.Nejdå fullt frisk men rekommendationen är att jobba hemma om man har möjlighet så jag följer det. I ärlighetens namn finns det fördelar också. Sparar mer än en timme pendlingstid om dagen tex.
![]()
/ P
Varför kommer det så mycket Snoopy nu? Det är ju Omega och den här, men även andra va? Jag kanske inte ska säga vad jag tycker om Snoopy, eller Snoppen eller vad det heter på svenska. Men jag är inte spekulant på dem, bara lite nyfiken.Hehe, bara jag som gillar snoopy varianterna?
Den här är ju sjukt kul, Batman-Snoopy gissar jag på!
![]()
Peter Siepen, är det du?
Jag är väldigt förtjust i den. Ska nog köp till ett 19 mm barton nu när amazon finns i SverigeVäldigt mycket beater över den klockan och då menar jag på ett positivt sätt!Blästrad boett samt bezel = mumma
![]()
Den tiden tycker jag du kan lägga på att jobba längre varje dag.Nejdå fullt frisk men rekommendationen är att jobba hemma om man har möjlighet så jag följer det. I ärlighetens namn finns det fördelar också. Sparar mer än en timme pendlingstid om dagen tex.
![]()
/ P
Räknas att slösurfa på klockforum som arbete så är jag medDen tiden tycker jag du kan lägga på att jobba längre varje dag.