Du får gärna lägga upp en side by side comparison mellan blå och grå..
Lutar år grått då man oftast köper blått i vanliga fall![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du får gärna lägga upp en side by side comparison mellan blå och grå..
Lutar år grått då man oftast köper blått i vanliga fall![]()
Hoppas att den är så bra som den verkarTjohoo!! Min Vintage GMT 39 är på väg!!![]()
Tackar kompis! Vi håller tummarna men av allt att döma från de bilder man sett så verkar det mycket lovande, kanske inte lika bra som vår LE version hade blivit men bra nogHoppas att den är så bra som den verkar![]()
Tycker den är riktigt skön. Superklossig både i mått och visuellt. Har någon av er haft den på gummi?
Finns det fler mikro/afford med liknande utseende? Den enda jag kan se att vissa element påminner om sinn och pelagos.
Har blivit lite sugen senaste tiden på mikro/affordables med egen design som vågar ta ut svängarna lite grann. Zelos köttar ju ut en hel del med eget uttryck...
Fick också meddelande om att min är på G!Tjohoo!! Min Vintage GMT 39 är på väg!!![]()
Vad är detta för nåt?! Fulaste klocka jag sett. Min döda moster kan virka en snyggare tavla!!!Hehe, bara jag som gillar snoopy varianterna?
Den här är ju sjukt kul, Batman-Snoopy gissar jag på!
![]()
Vilken tavla föredrar du? Ska du behålla båda
Timex rider på reissue-vågen och släpper flera nya modeller. Tycker den grön/svarta var ballast hittills, men eftersom alla verkar tröttna på dom efter EN dag så väntar jag sakta in ett nybegagnat ex på K&S...
![]()
![]()
Mmmmm virkatVad är detta för nåt?! Fulaste klocka jag sett. Min döda moster kan virka en snyggare tavla!!!![]()
Japp, tänkte behålla båda tills vidareVilken tavla föredrar du? Ska du behålla båda![]()
Vilket habegär man får av dom där. Och du köpte två? Helt rätt!
Lite overkill med 2 men jag gillar dem så varför inte. Har lagt sommaren mm på att rensa och sälja allt möjligt som bara legat i lådor, belöning för den mödan kan man säga.Vilket habegär man får av dom där. Och du köpte två? Helt rätt!
Jag missade att matcha hösten med brons idag. Fick sparka löv med Näcken istället.
![]()
Det är kanske bättre att köpa flera ibland så man inte hela tiden sitter och tänker att man skulle köpt en annan färg. Halios håller ju värdet bra medLite overkill med 2 men jag gillar dem så varför inte. Har lagt sommaren mm på att rensa och sälja allt möjligt som bara legat i lådor, belöning för den mödan kan man säga.
Det är kul i allt bedrövelse att länken kommer i december för då har jag något att se fram emot och kan inte ta några beslut förrän den kommit.
Nästa klocka som kommer blirYema Superman heritage 63 på coffin länk, det ska bli spännande!
Eterna Super kontiki är den som jag kommer sälja så småningom så finns intresse så skicka gärna PM.
Med alla köp är jag tyvärr över 12 klockor så något måste lämna också. Bra också att ha fullt med alla shyssta klockor som visas i denna tråden. Ser fram emot 39 mm Steinhart GMT som några köpt.
Klockrent. Tack för bilder!![]()
Jag körde den med ett gummi zulu ett tag som jag gillade. Tyckte det lirade bra
Här har du nått som är riktigt fett!
(obs jag har inget med annonsen att göra)
Avslutad - Zelos Hammerhead 2 bump!
Plockades ut av mig nu i somras. Klockan är i fint skick men finns märken på undersidan efter bandbyte. Den har i stort sett bara burits på sailcloth så länken är fin och gummit helt oanvänt. Det är modellen med NH35 verk i. Kommer i fullset med alla tillbehör! Önskas någon vidare info så bara...klocksnack.se
Gillar färgerna i deras gmt pepsi.Helson shark diver är rätt fet annars...
![]()
Ännu mer på länk...
Hahaha, klicka inte på den här länken då:Vad är detta för nåt?! Fulaste klocka jag sett. Min döda moster kan virka en snyggare tavla!!!![]()
Hahahahahaha va fasen är det med klocktillverkare och Snobben!!??Hahaha, klicka inte på den här länken då:
![]()
Strapped.se har verktyg och kit. Finns säkert fler ställen. Kod Klocksnack15 ger skön rabatt.Har ni klockproffs några tips om var man hittar bra verktygskit, pins mm?🛠⏱
![]()
Någon som har sett några fler bilder någonstans på Nodus Sector med dykar bezel?
Bokningen öppnar imorgon om jag förstått rätt.
![]()
Någon som har sett några fler bilder någonstans på Nodus Sector med dykar bezel?
Bokningen öppnar imorgon om jag förstått rätt.
Bara att beställa grabbar och ett år rosa virkade brallor till den gröna så är man hemma @Von
Jag tror det och även Avalon.Är väl ny version av Retrospect på gång också? @Nicke75
Eller är det påfyllning av senaste modellen?