• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kreacon

Audemars
Richard LeGrand / Rickie Dick / Le Grand Dick och så vidare har rea i dag. Bästa dealen är väl helt klart deras Atlanticus i orange som går att köpa för motsvarande fyra stockar snus eller en mindre villa utanför Medelpad.

:D:D:D
Men den orange var riktigt fin.
 

Kreacon

Audemars
14BF45FF-6E65-4071-B57E-D07D247E1F72.jpeg
Ändå en av Bang for the buck-kungarna.
Stiligt! Vad är det för nån? Caset set samurajigt ut.
 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Fan det blev en beställning, så onödigt men kunde inte hålla mig😲🤣
För nån månad sen eller två skulle jag aldrig kunna tänka mig en homage, nu blir det min andra san martin 😁 Inte bra att hänga i denna tråden...
Helt rätt!!

Det där med att det inte är bra att hänga i denna tråden relaterar jag till. Precis som i ditt fall är det på grund av den som jag också köpt en San Martin, men inte nog med det. Nu har jag dessutom börjat snegla på Gruppo Gamma.. Suck.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Min första från monchard, kollat in denna i pvd men blev tillslut en i stål. Allt känns välgjort, förstår många är nöjda med sina klockor från märket. Skulle jag klaga på något är det bandet, som förvisso är väldigt mjukt och skönt, men kunde personligen fått minska mer i bredd vid spännet. Men det är ju mer personligt önskemål än kritik :pompus:

Överlag en kul klocka, dessutom quartz :)
08E2E58D-92BE-4299-BAFD-9E29AE5ECB77.jpeg
205362DD-5F52-4576-A542-494AD4002239.jpeg
 

ZoomZoom

Omega
Ren stöld, kör bara. Absolut bästa Sub homagen under 5000kr enligt min ödmjuka mening. Steinhart har naturligtvis lite bättre kvalitet men tar man formen i beaktning så får även den Stryk av denna modest prissatta Sub.
Har haft min blåa Smurf sedan ankomst, så in i he--ete bra, måste nog passa på att norpa en Hulk också från Belgien 😁
MVIMG_20201111_140922.jpg
MVIMG_20201111_140912.jpg
MVIMG_20201111_140907.jpg
Snygg! Men får OCD av att bezeln inte är centrerad. 😉
 
Topp