• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja, samma här. Har varit lite sugen på att testa en FW1. Är du nöjd med din Vanguard, den är robust minst sagt.
Har kikat både på aged steel och den vanliga SS.

2020-11-11 09_33_41-Gruppo Gamma Vanguard Aged Steel _ Hands-On Review - WatchReport.com och 2...png
2020-11-11 09_34_07-Gruppo Gamma Vanguard AG-16 Dive Watch _ Australia Authorized Dealer - Mon...png
Den här ligger också i mitt crosshair...! Hård!
 

Schned

Panerai
2-Faktor
IMG_20201111_102435_595.jpg


Ute och åker tåg med Sharkmaster-V.

Har haft svårt att hitta en klockren(🤣) strap kombo. Den kraftigt blåa ar coatingen har stört lite när jag kört svart nato och gummi.

Nu slängde jag på ett navy brushed premium från cns och det blev ju bra tycker jag 😃
 

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
Försökte mig på det här med kuponger men fatta nada hur man gör!?

Här finns en bra förklaring :)

 

Meridius

Panerai
2-Faktor
Köööööp! Själv velar jag mellan svart och blå. Eftersom tvåtonsvarianten inte skickas från Belgien.
48A94FF4-9B01-4717-B47B-43C3293C0272.jpeg

Den svarta är rysligt bra. Burit den non stop sedan jag köpte den. På nästan en månads tid har den bara ökat 1,5min, bättre än jag väntade mig!
Är också sugen på grön men har annat på gång så får behärska mig 😅 vet vi något om black friday? Kommer san Martin fortsätta med sin rea?
 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor

Npd

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Dum fråga i denna tråden 🤣
Svart eller blå är ju inte dumma de heller! Allt annat jag har är typ svart och en hulk har alltid lockat men har ändå beslutsångest! Behöver verkligen inte nån mer klocka 😳😁
Jag är väldigt nöjd med min svarta men skulle lätt kunna tänka mig en grön också. Känns som en bra sommarklocka om inte annat 😅
 

M26

Rolex
2-Faktor
Lite smått sugen på denna, 1646kr skickat från Belgien måste ändå vara en bra deal via Ali Express?
Hfb190d2bcc184ad7a95fd002f189e9121.jpg
Ren stöld, kör bara. Absolut bästa Sub homagen under 5000kr enligt min ödmjuka mening. Steinhart har naturligtvis lite bättre kvalitet men tar man formen i beaktning så får även den Stryk av denna modest prissatta Sub.
Köööööp! Själv velar jag mellan svart och blå. Eftersom tvåtonsvarianten inte skickas från Belgien.
Har haft min blåa Smurf sedan ankomst, så in i he--ete bra, måste nog passa på att norpa en Hulk också från Belgien 😁
MVIMG_20201111_140922.jpg
MVIMG_20201111_140912.jpg
MVIMG_20201111_140907.jpg
 
Senast ändrad:

Kessler

Rolex
2-Faktor
Tyckte den var rolig. Boba fett varianten var dock ganska tråkig. Står ju inte hur stora dom är?

44mm på den men lite olika storlekar. Jag gillade Millenium Falcon som är 44mm bäst. Stor men verkar vara ganska kort l2l.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor

44mm på den men lite olika storlekar. Jag gillade Millenium Falcon som är 44mm bäst. Stor men verkar vara ganska kort l2l.

typ som denna, 46mm när 38 nog hade varit perfekt... 🙄

 

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Köööööp! Själv velar jag mellan svart och blå. Eftersom tvåtonsvarianten inte skickas från Belgien.

48A94FF4-9B01-4717-B47B-43C3293C0272.jpeg

Den svarta är rysligt bra. Burit den non stop sedan jag köpte den. På nästan en månads tid har den bara ökat 1,5min, bättre än jag väntade mig!
Är också sugen på grön men har annat på gång så får behärska mig 😅 vet vi något om black friday? Kommer san Martin fortsätta med sin rea?

Jag är väldigt nöjd med min svarta men skulle lätt kunna tänka mig en grön också. Känns som en bra sommarklocka om inte annat 😅

Ren stöld, kör bara. Absolut bästa Sub homagen under 5000kr enligt min ödmjuka mening. Steinhart har naturligtvis lite bättre kvalitet men tar man formen i beaktning så får även den Stryk av denna modest prissatta Sub.

Har haft min blåa Smurf sedan ankomst, så in i he--ete bra, måste nog passa på att norpa en Hulk också från Belgien 😁
MVIMG_20201111_140922.jpg
MVIMG_20201111_140912.jpg
MVIMG_20201111_140907.jpg
Fan det blev en beställning, så onödigt men kunde inte hålla mig😲🤣
För nån månad sen eller två skulle jag aldrig kunna tänka mig en homage, nu blir det min andra san martin 😁 Inte bra att hänga i denna tråden...
 

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Richard LeGrand / Rickie Dick / Le Grand Dick och så vidare har rea i dag. Bästa dealen är väl helt klart deras Atlanticus i orange som går att köpa för motsvarande fyra stockar snus eller en mindre villa utanför Medelpad.

 

Schned

Panerai
2-Faktor

44mm på den men lite olika storlekar. Jag gillade Millenium Falcon som är 44mm bäst. Stor men verkar vara ganska kort l2l.

Jäklar vad många versioner...

Tyckte Princess Leia var clean. Man kanske ska slå till på ett könsbyte nu när Ali har rea? 🤔😂

IMG_20201111_151212_909.jpg



Bonusbild. Kollegans g-shock beater.
Hann inte fråga hur många år han har haft den innan han klev av tåget. Jag får återkomma.

Lär ju inte vara många kronor per år tänker jag mig dock.
Ultra affordabel - The final boss! 😅👍🏼
 
Topp