Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kanske något för byteslördag? I stort sett nyskick.![]()
![]()
Byteslördag? Samma som förra veckan, vintage Tissot Seastar Auto, Scurfa Diver One, Steinhartbox och lite band![]()
Jag är intresserad om ni mot all förmodan skulle vara intresserad av mina grejerNågon som sitter på en grön och kan tänka sig en svart i byte?Trevlig lördag på er!
![]()
Hade scurfan varit gul, är sugen på en gul tavla just nu.Jag är intresserad om ni mot all förmodan skulle vara intresserad av mina grejerScurfa Diver One blå, vintage Tissot Seastar visodate Auto, steinhartbox och bandsallad...
Inget jättegult i lådorna tyvärrHade scurfan varit gul, är sugen på en gul tavla just nu.![]()
Vad söker herrn?Kanske något för byteslördag? I stort sett nyskick.![]()
![]()
Gärna något med gul tavla. Kanske något i brons? En Malm? Allmänt uttråkad och öppen för det mesta.. om det känns rätt.Vad söker herrn?
Har du den klockan kvar? Trodde du sålde denSkål kamrater!!
![]()
![]()
Nej den är borta men måste ju bifoga något.Har du den klockan kvar? Trodde du sålde denJäkligt stilig i vilket fall
![]()
Idag blir det soffhäng
![]()
Vad ska du ha för Skx monstret?
Helt ärligt talat, ingen aning...Ja vad tycker du den är värd?![]()
Ännu en frälst! Härligt. +1 på allt du säger. Tycker MK3an är en sån jävla fullträff på alla sätt och vis. Jag har ingenting att anmärka på på min egen. Har du 40 eller 42? Tycker alltid det är svårt att avgöra på bild. Ser ut som 40?Måste ju ge ett positivt utrop för C.Ward. Stod i valet och kvalet mellan denna och annan dykare, t.ex. Oris Aquis men valde att gå på en billigare linje den här gången
Kvaliteten slå högt över prislappen. Både vad det gäller finish och bygge. Känns sjukt gedigen, inget rassel eller backplay på bezel och länken är bland det bästa jag testat och spöar många, betydligt dyrare märkenKul!
![]()
![]()
Helt ärligt talat, ingen aning...
får man lite fler bilder?![]()
Jaha, tavlan är svart? Trodde tavlan var blå?
Jaha, tavlan är svart? Trodde tavlan var blå?
Då förstår jag, troligen pga antireflexbehandlingen som jag fått för mig att tavlan är blå. Letar efter någon blå dykare under 40mm. Får nog hoppa denna, ber om ursäkt för besväret.Jaså? Känner inte till någon blå monster, skulle vara någon super rare LE isåfall? Detta är en svart NOS SKX779-tavla och visare förutom sekundvisaren som kommer från 2a generationen ---> SRP313.
Edit: Glaset har blåtint i AR-behandlingen.
Kan inte annat än att hålla med om rubbet! Fullträff, kvalitet kontra peng är nästan löjligtÄnnu en frälst! Härligt. +1 på allt du säger. Tycker MK3an är en sån jävla fullträff på alla sätt och vis. Jag har ingenting att anmärka på på min egen. Har du 40 eller 42? Tycker alltid det är svårt att avgöra på bild. Ser ut som 40?
Se där! Hade en kort romans med MK2 i 38. Tyckte den blev på tok för hög och topptung. Med detta light-catcher case lär 38 säkerligen göra sig mycket bättre.Kan inte annat än att hålla med om rubbet! Fullträff, kvalitet kontra peng är nästan löjligt
Det är faktiskt ingen av dom, 38an är det!
Najs! Lite sen på bollen med dessa stål squares men har blivit helt såld på dom. Kanske måste ha en sån där. Hur är dina intryck? Hur länge har du haft den? Var fick du tag i den?Myser med G-Shock![]()
Då förstår jag, troligen pga antireflexbehandlingen som jag fått för mig att tavlan är blå. Letar efter någon blå dykare under 40mm. Får nog hoppa denna, ber om ursäkt för besväret.