• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Testade lite pocket shots idag. Pamphibian fick vara modell tillsammans med ett par slitna sköna chinos och en egentligen helt slut skjorta! Men så bekvämt! :)

ABB248E2-137B-4DC4-B34D-61A18F8AC7FE.jpeg
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Wow! Vet fortfarande inte hur man får till bra pocket shots men om jag visste skulle det gärna få se ut så där :snaphappy:
Klockan är ju bara så bra också, fortfarande nöjd med den?
Stort tack!
Stativ och fjärrutlösare fixade biffen! :)
Ja för fasen, sjukt najs, speciellt efter jag bytte till ett mjukare band!
Läcker bild och den där klockan är riktigt fin!
Tack så mycket! Ja, den är nog en keeper! Mycket klocka för lite pengar!
 

v0n

Patek
2-Faktor
Dag 5. Inflytt! En vecka av owg har nått sitt slut. Shockisen har varit en oerhört bra kamrat under veckan men måste erkänna att jag saknat många andra pjäser från nördlådan. Nu ska jag dricka några öl innan uppackning startar imorgon...
PSX_20201114_223335.jpg
IMG_20201110_203846_893.jpg
Supermysig kåk! Mitt ofrivilligt tränade öga ser att det verkar "må bra"👌🏼
Meeen...tv antenn på taket?
 

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Dag 5. Inflytt! En vecka av owg har nått sitt slut. Shockisen har varit en oerhört bra kamrat under veckan men måste erkänna att jag saknat många andra pjäser från nördlådan. Nu ska jag dricka några öl innan uppackning startar imorgon...
PSX_20201114_223335.jpg
IMG_20201110_203846_893.jpg

Grattis! Ser fräscht och snyggt ut
Nu har du att göra resten av livet
Viktigast av allt: Finns det ett dedikerad klockrum?
 
Topp