Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testade också MK2 38, tyckte också det blev alldeles för hög. Med detta case upplevs det inte på samma sättSe där! Hade en kort romans med MK2 i 38. Tyckte den blev på tok för hög och topptung. Med detta light-catcher case lär 38 säkerligen göra sig mycket bättre.
Ah, nu såg jag. Har du tips/länk på var man får tag i ett vettigt modkit? Är en sån djungel och man behöver ändå lägga ett par slantar och då vill man veta att man får kvalitet.G-shocken är en 5600bc med ett mod kitt från AliExpress, Sjukt nöjd haft den ett bra tag, Väl värt då man får det mesta som 5000 har, fast för en mycket mindre slant! @Crispie![]()
Ja, den var rätt trevlig faktiskt!Jag som hade lovat mig själv att ha köpstop men så såg jag att geckota hade rea på denna modellen så det blev ett spontanköpgillar att den är lite panerai lik
![]()
håller medJa, den var rätt trevlig faktiskt!
Blev näääästan sugen själv. Kostar ju en påse grus också, haha.håller med![]()
haha ja precisBlev näääästan sugen själv. Kostar ju en påse grus också, haha.
Ah, nu såg jag. Har du tips/länk på var man får tag i ett vettigt modkit? Är en sån djungel och man behöver ändå lägga ett par slantar och då vill man veta att man får kvalitet.
Butiken på Ali som jag beställt flera grejer ifrån heter MFG, den jag postade har använts flitigt och inte många battlescars, så grym kvalleAh, nu såg jag. Har du tips/länk på var man får tag i ett vettigt modkit? Är en sån djungel och man behöver ändå lägga ett par slantar och då vill man veta att man får kvalitet.
@pontussundberg jag har en gul men det är min enda garanterade keeper.Jag har två stycken![]()
Gott! En ölCevapi på menyn. Kepabche på Bulgariska. Skitsamma. Balkan FTW!
Imperfect på armen. Älskar denna klocka.
![]()
![]()
Den hade gjort sig riktigt bra bredvid min gulaByte innan till Pastel Blue.
![]()
Fick ba soffhänga ett tag innan jag fick stränga order om att städa... tillbaka nu dockLyx! Först nu fick jag också tid för soffhäng
![]()
Fan flightyn väcker ett riktigt ha begär men inte riktigt redo att avyttra nån seiko dykare..Kommer sent in i byteslördag men har en Flightmaster samt en MR-G som söker nya handleder. Bytes företrädande mot Seiko dykare men man kan jag alltid fråga
![]()
![]()
Fan flightyn väcker ett riktigt ha begär men inte riktigt redo att avyttra nån seiko dykare..
Mega crown snarare”Big Crown”
![]()
Jo den är åt det lite stora hålletMega crown snarare![]()
Det hade den.@pontussundberg jag har en gul men det är min enda garanterade keeper.
Gott! En ölockså så är man hemma.
Den hade gjort sig riktigt bra bredvid min gula![]()
Länge sedan man såg din Bahama yellow här.Det hade den.
Misstänker att du syftar på minLänge sedan man såg din Bahama yellow här.
Jag tänkte på din och jag förstår dig att den gör sig bättre på sommaren och tycker att den är super cool.Misstänker att du syftar på min
Jag bär den sällan och mest under det ljusa halvåret.
Gissar att @gdae är bättre på att bära sin.
Squale?Oj vad bra Sverige lirar helt plötsligt, nog för att det vända snabbt men ändå. Halvlek, perfekt för att hinna med ett snabbtest av nya fräscha mejslar
![]()
Squale?Trodde inte du hade någon kvar?
![]()