• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Petrik

Panerai
Sjukt nöjd med nya brons Glycinen
Dock inte med bandet.
Är i och för sig skönt på armen, men stilen och att det är läder stör mig.
Passar inte alls på en dykare.

1605967825084.png




Har svårt at hitta bra alternativ.
Provat med Nato....

1605967883439.png


Kanske Cordura kan funka
Blått, eller till och med orange?
Vad tycker ni?
Goda idéer uppskattas :)

1605967932940.png
Vad är det för lugbredd?
 

Fujoor

Patek
2-Faktor

v0n

Patek
2-Faktor
Sjukt nöjd med nya brons Glycinen
Dock inte med bandet.
Är i och för sig skönt på armen, men stilen och att det är läder stör mig.
Passar inte alls på en dykare.

1605967825084.png




Har svårt at hitta bra alternativ.
Provat med Nato....

1605967883439.png


Kanske Cordura kan funka
Blått, eller till och med orange?
Vad tycker ni?
Goda idéer uppskattas :)

1605967932940.png
Vad tror du om ett lite tooligare canvas a la Diloy eller så? Har ett 20mm du kan få men tycker din gobit ser ut att ha bredare mellan hornen?
PcC2ss7.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Klurar du på någon speciell? Gopro funkar o är helt jevvla odödlig, men bilden är inte alltid på topp
Nä, vet inte riktigt. Har en gammal Gopro också med betoning på gammal. Testat lite olika väskor och grejer till mobilen med dåligt resultat.
Skaffade en sån här på skoj, inte testat än men blir ok bilder i handfatet iaf 😂
Kan väl tillägga att jag bara casual fridyker och snorklar nuförtiden så behöver liksom inga värstingar, affordable tips mottages gladeligen🙂
NJaxbxz.jpg
 
Nä, vet inte riktigt. Har en gammal Gopro också med betoning på gammal. Testat lite olika väskor och grejer till mobilen med dåligt resultat.
Skaffade en sån här på skoj, inte testat än men blir ok bilder i handfatet iaf 😂
Kan väl tillägga att jag bara casual fridyker och snorklar nuförtiden så behöver liksom inga värstingar, affordable tips mottages gladeligen🙂
NJaxbxz.jpg

För att komma undan billigt: Min flickväns Olympus Tg 6 tar grymma bilder, har bra macro och klarar sig utan kamerahus ner till 15 meter. Bilderna här är tagna utan hus och annan utrusning.

spindelkrabba.jpg


Jag, troligen i färd med att ta ett handledsskott igen
jag.jpg



Här har jag lånat kameran för yet another klockfoto, vilket är bra för man vill ju vara on topic:)
kräftis.jpg
 

v0n

Patek
2-Faktor
För att komma undan billigt: Min flickväns Olympus Tg 6 tar grymma bilder, har bra macro och klarar sig utan kamerahus ner till 15 meter. Bilderna här är tagna utan hus och annan utrusning.

spindelkrabba.jpg


Jag, troligen i färd med att ta ett handledsskott igen
jag.jpg



Här har jag lånat kameran för yet another klockfoto, vilket är bra för man vill ju vara on topic:)
kräftis.jpg
Mången tack, ska definitivt kollas upp 😊
Så koolt att du dyker med ryssarna också tycker jag, räcker och blir över för alla egentliga behov 😎
 
Topp