Empin
Basic
Riktigt snygg! Skickas den från staterna?Lite sugen på att beställa senaste samarbetet mellan HODINKEE och Merci. Ltd ed 1500 st. Pris 500 EUR.
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg! Skickas den från staterna?Lite sugen på att beställa senaste samarbetet mellan HODINKEE och Merci. Ltd ed 1500 st. Pris 500 EUR.
![]()
![]()
Riktigt snygg måste jag säga... dock så kommer jag alltid att tänka på reseväckarklocka när jag hör HodinkeeLite sugen på att beställa senaste samarbetet mellan HODINKEE och Merci. Ltd ed 1500 st. Pris 500 EUR.
![]()
![]()
Exakt.. men finns även att beställa direkt av Merci i Frankrike.Riktigt snygg! Skickas den från staterna?
Snygg strap!Kör den här idag. Det tvådelade bandet med grövre hyskor och samma material som boetten tycker jag ger mer fieldwatchfeeling än det nato som följer med....
![]()
Hah! Jag har ett helt rum som jag gjort till gym
![]()
De e ju drömmen! Kåk med källare
Lite sugen på att beställa senaste samarbetet mellan HODINKEE och Merci. Ltd ed 1500 st. Pris 500 EUR.
![]()
![]()
Vad tror du om ett lite tooligare canvas a la Diloy eller så? Har ett 20mm du kan få men tycker din gobit ser ut att ha bredare mellan hornen?
![]()
Kvalitén är riktigt bra. Något tjockare än Uncle Seiko. Naturgummi så sitter bra och drar inte åt sig damm![]()
![]()
Det kanske finns liknande blå slitet deluxe nånstans? Hade ju blivitFåtr testa det gummit och varva med canvas
Tooligt/slitet canvas är ett bra förslag. Har ju faktiskt det på Obrisen
Gärna ett riktigt slitet.
Klockan ser ny ut nu, men det kommer nog inte hålla i sig länge.
![]()
Yes, riktiga fina bilder! Den verkar ju bli en fullträff och det kommer ju så klart gräma en att inte ha hoppat på tåget när den kostade $349, haha.Tjusiga bilder som börjar dyka upp på Club Gamma, beräknad leverans onsdag nästa vecka
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ball ring, gjort den själv eller?Pysseltime på kvällskvisten - klockbricka
![]()
Tack kompis!Gratulerar till att ha fångat en riktigt cool Vostok!
Inget att gräma sig över, känner jag mig själv rätt så lär det inte ta särskilt lång tid innan den är ute till saluYes, riktiga fina bilder! Den verkar ju bli en fullträff och det kommer ju så klart gräma en att inte ha hoppat på tåget när den kostade $349, haha.
Stort grattis!
Grattis på din dag
Stort grattis! 27 är den bästa åldern
Grattis! 27 alltså. Rena rama barnet!
Nä, riktigt SÅ pysslig är jag inteBall ring, gjort den själv eller?
Grattis, 27 är en bra ålder att stanna vid
Beror på hur man ser det. Alternativet till att passera 27 är att gå med i Club 27, så då är jag hellre 39.Grattis, 27 är en bra ålder att stanna vid![]()
Grattis!!!
Jag frågar för jag har själv tillverkat liknande ringar åt det hållet, men i guld!Nä, riktigt SÅ pysslig är jag inte![]()