Havaston Corp canvas singe passDet bandet skulle jag vilja ha till min Tudor vart kommer det ifrån?
M-1945c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Havaston Corp canvas singe passDet bandet skulle jag vilja ha till min Tudor vart kommer det ifrån?
InstämmerSegaste lördagen i mannaminne
Hade verkligen behövt en ny klocka för att pigga upp
![]()
Den är faktiskt sjukt bra så visst blev det lite bättreInstämmermen den där vackra skapelsen måste pigga upp lite iallfall
![]()
Det var faktiskt jag som plockade hem denDen är faktiskt sjukt bra så visst blev det lite bättreTror att det var @Chumba s från början.
Då är den uppe i fyra mikrobröder , kanske är den klocka som hoppat runt mest här i trådenTror jag köpte den av @Von? Kan ha blandat ihop det.. Men riktigt fin är den och kul att den fortfarande finns i tråden..![]()
Det gjorde du bra, jag tackar o bockarDet var faktiskt jag som plockade hem denChumba har nog dock ägt den längst
Gratulerar till att ha fångat en riktigt cool Vostok!Vilket ljusspel, den blåa tavlan är helt magiskDen fick Vostok till riktigt bra faktiskt. Nu måste jag jaga rätt på en Pamfibia igen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, minns den bara som grym. Ingen aning om varför jag sålde som vanligt (letade dessutom efter just den varianten i typ ett halvårDet gjorde du bra, jag tackar o bockar![]()
Om du saknar den tillräckligt så dyker det säkert upp fler chanser att hugga den igenhaha, minns den bara som grym. Ingen aning om varför jag sålde som vanligt (letade dessutom efter just den varianten i typ ett halvår)
Tror jag är färdig med just den men blir fortfarande väldans glad varje gång jag ser den på bildOm du saknar den tillräckligt så dyker det säkert upp fler chanser att hugga den igen![]()
Segaste lördagen i mannaminne
Hade verkligen behövt en ny klocka för att pigga upp
![]()
Du fick det bäst du, själv får man släpa fram vikterna till vardagsrummet då det är dagsHåller med dig, spöregn och orkanvindar + Corona pandemi är ingen höjdare
Tur att man har ett pannrum som man kan gymma i
![]()
Ahhh det va ett sådant på säljes häromdagen dock va det 20mmHavaston Corp canvas singe pass
M-1945c![]()
Du fick det bäst du, själv får man släpa fram vikterna till vardagsrummet då det är dags
Kanske detta?Sjukt nöjd med nya brons Glycinen
Dock inte med bandet.
Är i och för sig skönt på armen, men stilen och att det är läder stör mig.
Passar inte alls på en dykare.
![]()
Har svårt at hitta bra alternativ.
Provat med Nato....
![]()
Kanske Cordura kan funka
Blått, eller till och med orange?
Vad tycker ni?
Goda idéer uppskattas
![]()
Kan bli snyggt.Kanske detta?Edit:med rätt spänne såklart...
![]()
Gummi från tid&ting..har dock inte testat det så vet ej dess kvalitet. Men tänkte mest att gummi skulle vara grymt.Kan bli snyggt.
Vad är det?
Det var det jag köpte!Ahhh det va ett sådant på säljes häromdagen dock va det 20mm