Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vilken fin teaser det där! Ser fram emot paketet. Tack för en smidig affär.![]()
Tar en bärs och går in i bastun utan San Martin MM300 på handleden.
Den är såld och skall åka och bo hos @LoveL
Lär bli saknad. Välbyggd, stadig och snygg. Bärs fantastiskt och kraftigaste lumen i samlingen utan tvekan.
Skål på er mikronauter!![]()
Kunde inte låta bli, finns inom EU på eBay. Hoppas länken är ok!Ser snygg ut... och tunn.
Vad gick den på?
Slutsåld nu...![]()
Mycket snyggt! Kreativ idé med ljuset!Tack Terry!
Till den här bilden använde jag en Sony A5000 med ett 60mm macro objektiv från 7Artisans.
Är så nördig att jag dessutom använde ett vintage Carl Zeiss objektiv för att skärma av belysningen för att få lagom reflexer från klockan!![]()
Följer ni inte redan den här mannen på Instagram så är det ett hett tips om man gillar vackra bilder på klockor och natur.Tack Terry!
Till den här bilden använde jag en Sony A5000 med ett 60mm macro objektiv från 7Artisans.
Är så nördig att jag dessutom använde ett vintage Carl Zeiss objektiv för att skärma av belysningen för att få lagom reflexer från klockan!![]()
Kunde inte låta bli, finns inom EU på eBay. Hoppas länken är ok!
Nån kunnig som vet vad den oranga plasten vid batteriet har för funktion? Försöker sparka igång en gammal Vintageklocka åt frugan...
![]()
Cool mod minst sagt, skall bli kul att läsa om ditt projektHaha, känner mig som värsta enablern nu
Själv så funderar jag på att köpa en GA-2100 igen och stålmodda den
Cool mod minst sagt, skall bli kul att läsa om ditt projekt![]()
Näh då, han håller i gång. Men det blir lite mycket att vara aktiv på både KS och KP, min aktivitet har också dalat rejält här inneAnnonstips om någon vill bli lika hård som vår käre @Equilibrium
Är han kvar på KP eller har han helt gått under jord?![]()
"Hatten av!"Ahh, hjärtliga gratulationer på bemärkelsedagen @SpaceAce![]()
Kom det ingen blå i fredags?Söndag, bjussar därför på en ångestdämpande duo. Ett stilleben i form av lugnanden njutning-deluxe.
![]()
Mmm, måste vara jobbigt att hinna med tempot där borta bland alla fem aktiva användareNäh då, han håller i gång. Men det blir lite mycket att vara aktiv på både KS och KP, min aktivitet har också dalat rejält här inne![]()
Kom det ingen blå i fredags?
Du är rolig duNej, UPS slarvade i Köln. Kommer i morgon.
Blev bra ändå i slutändan. Gjorde så att panik infann sig och det resulterade i att denna kommer på tisdag eller onsdag också som tröst för väntetiden på den blå.
(lånad bild)
![]()
Nej, inte testat den innan men varit sugen.Du är rolig du
Anonyma hoarders går så där bra uppenbarligen...har givetvis också en 110 på ingång, ser spännande ut och har inte testat den innan, har du?
Något modellnummer på denna snygga klocka?Nej, UPS slarvade i Köln. Kommer i morgon.
Blev bra ändå i slutändan. Gjorde så att panik infann sig och det resulterade i att denna kommer på tisdag eller onsdag också som tröst för väntetiden på den blå.
(lånad bild)
![]()
Vostok Amphibia, ref.110650Något modellnummer på denna snygga klocka?
Tack! Ska titta lite på den..Vostok Amphibia, ref.110650