• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

LoveL

Rolex
2-Faktor
IMG_20201121_221559_144.jpg


Tar en bärs och går in i bastun utan San Martin MM300 på handleden.

Den är såld och skall åka och bo hos @LoveL 🍻👍🏼

Lär bli saknad. Välbyggd, stadig och snygg. Bärs fantastiskt och kraftigaste lumen i samlingen utan tvekan.

Skål på er mikronauter! 🍻
Jäklar vilken fin teaser det där! Ser fram emot paketet. Tack för en smidig affär. 👊🏻😎👍🏻
Måste plocka fram min Sony A99II och några Zeiss och fota skönheterna. Det blir jäkligt snygga bilder! 👍🏻Hahaa! Snart är den dära skönheten hos mig! Yay! 😀🍺
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Tack Terry! 😊

Till den här bilden använde jag en Sony A5000 med ett 60mm macro objektiv från 7Artisans.

Är så nördig att jag dessutom använde ett vintage Carl Zeiss objektiv för att skärma av belysningen för att få lagom reflexer från klockan! 😅
Följer ni inte redan den här mannen på Instagram så är det ett hett tips om man gillar vackra bilder på klockor och natur. 😊
Insta-länk
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Dags för söndagsutflykt. Min treåring ropar att han kommer snart och när han väl dyker upp bad han om ursäkt för att det tog tid och att han hade svårt att välja klocka. Sen visar han stolt ett av min sambos armband som han tagit på sig och säger ”det blev en skvale femti atmos idag” Klart att jag måste matcha då :hilarious:
EA046319-6D05-4994-A4ED-278EB4FB40AD.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
😠 Nej, UPS slarvade i Köln. Kommer i morgon.
Blev bra ändå i slutändan. Gjorde så att panik infann sig och det resulterade i att denna kommer på tisdag eller onsdag också som tröst för väntetiden på den blå 😂.
(lånad bild)
PSX_20201122_135145.jpg
Du är rolig du 😂
Anonyma hoarders går så där bra uppenbarligen...har givetvis också en 110 på ingång, ser spännande ut och har inte testat den innan, har du?
 
Topp