• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I wish :p Vi har ju hand om UPS, FedEx, TNT och postnord... men inget får man för det. Sjukt irriterande att titta ut genom fönstret och se sitt paket åka förbi utan möjlighet att plocka det med en gång.

CDG brukar gå snabbt, men de får ofta problem som segar till det. Kastrup skall man hålla sig borta ifrån också :) Snabbast och smidigast går det genom de riktiga frakthubbarna typ Liège.

Aldrig haft några problem alls med ETA2824/SW200, inte provat STP1-11 eller R150 men den enda PT5000 jag provat sitter i min San Martin och den har slutat ticka helt och hållet :(

Någon som har koll på hur man går tillväga med ett garantiärende med San Martin? Måste man skicka till Kina och står dem för portot?

Vad är R150? vem tillverkar det?

am

Gött att vissa företag håller sig optimistiska. Andra verkar ha gett upp helt! 😆
6ECE453F-EC3E-4B07-9D04-906EED7E8A66.jpeg
Jag har ett paket på ingång där Posten i avsändarlandet säger att paketet ankommit Postnords importterminal, men Postnord själva säger att paketet är kvar i avsändarlandet...

I wish :p Vi har ju hand om UPS, FedEx, TNT och postnord... men inget får man för det. Sjukt irriterande att titta ut genom fönstret och se sitt paket åka förbi utan möjlighet att plocka det med en gång.

CDG brukar gå snabbt, men de får ofta problem som segar till det. Kastrup skall man hålla sig borta ifrån också :) Snabbast och smidigast går det genom de riktiga frakthubbarna typ Liège.

Aldrig haft några problem alls med ETA2824/SW200, inte provat STP1-11 eller R150 men den enda PT5000 jag provat sitter i min San Martin och den har slutat ticka helt och hållet :(

Någon som har koll på hur man går tillväga med ett garantiärende med San Martin? Måste man skicka till Kina och står dem för portot?

Tråkigt att höra! Om man ska tro YouTube så är deras support via Aliexpress väldigt hjälpsam.

Idag är dagen då man ska vara tacksam. Dagen före man trampar ihjäl sina medmänniskor för att komma först till de bästa fynden. Men idag är jag tacksam för denna klocka! Och i år kanske vi under rådande omständigheter (man tröttnar aldrig på att säga det!) slipper trängsel och extrem överkonsumtion.

Affordabel och mer än acceptabel. Jag tar tillfället i akt och hyllar den förträfflige @TerryTee som mot ett bidrag till BCF efterskänkte mig en Monchard Trenchhunter! :)

Nu bekantar jag mig åter med denna förnämliga pjäs. En i helt rätt storlek framtagen grab-and-go-klocka med en design och finish som överstiger dess prisklass. Tack och trevlig Tacksägelsedag!

BF8BABDA-4D23-47E4-91D5-BE6BA52B938C.jpeg
Håller med helt och hållet!

Bilagor

• 20201126_112424.jpg
    20201126_112424.jpg
    512.9 KB · Visningar: 5
Tillbaka
Topp