Watchgecko brukar köra BF-rea. Men ingen vidare reklam för detta ännu...Någon som sett någon bra black friday deal på läderband?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Watchgecko brukar köra BF-rea. Men ingen vidare reklam för detta ännu...Någon som sett någon bra black friday deal på läderband?
I wishVi har ju hand om UPS, FedEx, TNT och postnord... men inget får man för det. Sjukt irriterande att titta ut genom fönstret och se sitt paket åka förbi utan möjlighet att plocka det med en gång.
CDG brukar gå snabbt, men de får ofta problem som segar till det. Kastrup skall man hålla sig borta ifrån ocksåSnabbast och smidigast går det genom de riktiga frakthubbarna typ Liège.
Aldrig haft några problem alls med ETA2824/SW200, inte provat STP1-11 eller R150 men den enda PT5000 jag provat sitter i min San Martin och den har slutat ticka helt och hållet
Någon som har koll på hur man går tillväga med ett garantiärende med San Martin? Måste man skicka till Kina och står dem för portot?
Jag har ett paket på ingång där Posten i avsändarlandet säger att paketet ankommit Postnords importterminal, men Postnord själva säger att paketet är kvar i avsändarlandet...am
Gött att vissa företag håller sig optimistiska. Andra verkar ha gett upp helt!![]()
![]()
Också en 2824-klon, det är Ronda som tillverkar R150Vad är R150? vem tillverkar det?
Låter kalas! Landar en GG hos mig imorgon, blir spännande att testaGruppo Gamma är fantastiska! Jag har två, med en tredje på ingång. Har ägt ytterligare en innan. Bästa micromärket enligt mig!
Spännande! Vad är det som landar?Låter kalas! Landar en GG hos mig imorgon, blir spännande att testa![]()
Vrider sig ganska lätt men inte kollat av så noga det stör mig inte så mkt.Den verkar likt 99.99% av andra alpinister inte linjera helt hundra, eller?
Det är normalt att den vrider sig lätt, det är ingen bezel.Vrider sig ganska lätt men inte kollat av så noga det stör mig inte så mkt.
Det landade i en Peacemaker, brons och blå tavlaSpännande! Vad är det som landar?
I wishVi har ju hand om UPS, FedEx, TNT och postnord... men inget får man för det. Sjukt irriterande att titta ut genom fönstret och se sitt paket åka förbi utan möjlighet att plocka det med en gång.
CDG brukar gå snabbt, men de får ofta problem som segar till det. Kastrup skall man hålla sig borta ifrån ocksåSnabbast och smidigast går det genom de riktiga frakthubbarna typ Liège.
Aldrig haft några problem alls med ETA2824/SW200, inte provat STP1-11 eller R150 men den enda PT5000 jag provat sitter i min San Martin och den har slutat ticka helt och hållet
Någon som har koll på hur man går tillväga med ett garantiärende med San Martin? Måste man skicka till Kina och står dem för portot?
Fick hem den här nu på förmiddagen! Trevlig liten prick för tusenlappen!
![]()
Den är fin! Bra finish förhållande till pris som vanligt i Casio. Länken är såklart inte någon höjdare, men den gör sitt jobb när den sitter på handledenSer riktigt bra ut på bildHur är länken?
Mer bilder!!Fick hem den här nu på förmiddagen! Trevlig liten prick för tusenlappen!
![]()
Den är väl 36? Ska den säljas ändå? :OZeno-USA Explorer idag. Riktigt trevlig, men troligen skall den ändå säljas. 36mm börjar vara min favoritstorlek. Sitter perfekt.![]()
Sinnesjukt pris. KÖÖÖP!Slänger iväg denna för 1100 med frakt enbart för er i tråden, den används inte och det är synd att ha en så rackarns cool klocka liggandes
![]()
Det är normalt att den vrider sig lätt, det är ingen bezel.![]()
Håller med helt och hållet!Idag är dagen då man ska vara tacksam. Dagen före man trampar ihjäl sina medmänniskor för att komma först till de bästa fynden. Men idag är jag tacksam för denna klocka! Och i år kanske vi under rådande omständigheter (man tröttnar aldrig på att säga det!) slipper trängsel och extrem överkonsumtion.
Affordabel och mer än acceptabel. Jag tar tillfället i akt och hyllar den förträfflige @TerryTee som mot ett bidrag till BCF efterskänkte mig en Monchard Trenchhunter!
Nu bekantar jag mig åter med denna förnämliga pjäs. En i helt rätt storlek framtagen grab-and-go-klocka med en design och finish som överstiger dess prisklass. Tack och trevlig Tacksägelsedag!
![]()
Två snabba!![]()
![]()
![]()
Bra linjering!
Helt OK! Missar några, men överlag är den spot on tycker jagSer bra ut!
Träffar den sekundmarkeringarna till och med?