Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tråkigt! Dra iväg ett mejl. Skiljer det något annat än loggan på dom?Beställde den gamla men fick nya
![]()
![]()
Nya loggan bara tror jag.Tråkigt! Dra iväg ett mejl. Skiljer det något annat än loggan på dom?
TristBeställde den gamla men fick nya
![]()
![]()
4 dagar o fri fraktTristHur lång tid tog det förresten att få grejerna från Ashford och vad kostade frakten? Lite sugen på att beställa något ifall jag inte lyckas ro hem en Squale
![]()
Shit va bra4 dagar o fri frakt![]()
HOT10 så går du 10% extra.Shit va bra![]()
Du har ju denna med nuNågon som vet vad avgifterna blir när man beställer från Barton USA?
Vet att dom finns på Amazon UK med men vart blir billigast?
![]()
Gatan i satin-Zlatan vad snygg den ÄR! Vilken tavla! Och visst sitter den som en veritabel smäck på handleden?Jävla trevlig klocka ändå...
![]()
Beställde den gamla men fick nya
![]()
![]()
Nya loggan bara tror jag.
Finns även på amazon.se med gratis fraktNågon som vet vad avgifterna blir när man beställer från Barton USA?
Vet att dom finns på Amazon UK med men vart blir billigast?
![]()
Oja! Sitter som en käftsmäll, rejält mycket kvalitet för slantarna!Gatan i satin-Zlatan vad snygg den ÄR! Vilken tavla! Och visst sitter den som en veritabel smäck på handleden?![]()
Jävla trevlig klocka ändå...
![]()
Jag kan tyvärr inte tipsa om några specifika band men det finns ändå en del i 24mm och jag tänker att det borde vara relativt lätt att fila ner en aning vid infästningen?Hej! Ursäkta korspost från Citizen tråden, men får väl skylla på att man är lite otålig att få svar och många hjälpsamma inlägg här i övrigt
Ägt en ref. BN0100-42E sen i våras nån gång och är riktigt nöjd med själva klockan![]()
MEN jag kommer verkligen inte överens med gummit som följde med. Har letat av och till efter något som kan ersätta, men 23 mm växer inte direkt på träd. Tänkte därför slänga ut frågan här om någon har tips.
(Det kanske till och med någon som är någon som är intresserad av gummit jag ratar? Byte eller billigt köp kan väl tänkas, men inte därför jag postar detta eg.)
Krav: någorlunda god kvalitet, max typ 500 kr (inkl frakt etc), gärna mörkt canvas/sail cloth eller likvärdigt helst svart, läder kan funka. Det ska ju även såklart vara 23 mm och passa klockan. Egentligen hade jag gärna kört med länk, men de två första kraven blir svåra då.
Tar väldigt tacksamt emot tips!! Trevlig helg gott folk!
Jag som söker bartonBLACK FRIDAY!
Säljes, allt eller inget gäller.
Superbilligt-deluxe
![]()
![]()
Jag som söker barton![]()
Svart 22mmVilken storlek och färg?
Svart 22mm
Sjukt bra! Riktigt fin finish och kvalitet. Bärs klockrent med tanke på måtten på papperetFasen vad läcker bild du fick till. Får aldrig mina så bra. Nu måste jag köra den på armen bara för det. Fantastisk klocka. Eller hur? Sjukt att den kan vara så bärbar.
Kul, välkommen till klubben!Sjukt bra! Riktigt fin finish och kvalitet. Bärs klockrent med tanke på måtten på papperet![]()
Barton har canvas i 23,i mitt tycke bra kvaliteHej! Ursäkta korspost från Citizen tråden, men får väl skylla på att man är lite otålig att få svar och många hjälpsamma inlägg här i övrigt
Ägt en ref. BN0100-42E sen i våras nån gång och är riktigt nöjd med själva klockan![]()
MEN jag kommer verkligen inte överens med gummit som följde med. Har letat av och till efter något som kan ersätta, men 23 mm växer inte direkt på träd. Tänkte därför slänga ut frågan här om någon har tips.
(Det kanske till och med någon som är någon som är intresserad av gummit jag ratar? Byte eller billigt köp kan väl tänkas, men inte därför jag postar detta eg.)
Krav: någorlunda god kvalitet, max typ 500 kr (inkl frakt etc), gärna mörkt canvas/sail cloth eller likvärdigt helst svart, läder kan funka. Det ska ju även såklart vara 23 mm och passa klockan. Egentligen hade jag gärna kört med länk, men de två första kraven blir svåra då.
Tar väldigt tacksamt emot tips!! Trevlig helg gott folk!
Ti-85?
Själv har jag en trave Ti-82or... en på varje arbetsplats här hemma och 2 på jobbet
![]()