• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Beställde den gamla men fick nya 😡
27F49181-0382-4169-A511-35322481F25F.png
4F539DB9-4B71-4B83-A6AB-69ACB7A2782C.jpeg

Hej! Ursäkta korspost från Citizen tråden, men får väl skylla på att man är lite otålig att få svar och många hjälpsamma inlägg här i övrigt 🌞

Ägt en ref. BN0100-42E sen i våras nån gång och är riktigt nöjd med själva klockan5F9ACB49-0C12-4570-8803-A562598B89B7.png

MEN jag kommer verkligen inte överens med gummit som följde med. Har letat av och till efter något som kan ersätta, men 23 mm växer inte direkt på träd. Tänkte därför slänga ut frågan här om någon har tips.

(Det kanske till och med någon som är någon som är intresserad av gummit jag ratar? Byte eller billigt köp kan väl tänkas, men inte därför jag postar detta eg.)

Krav: någorlunda god kvalitet, max typ 500 kr (inkl frakt etc), gärna mörkt canvas/sail cloth eller likvärdigt helst svart, läder kan funka. Det ska ju även såklart vara 23 mm och passa klockan. Egentligen hade jag gärna kört med länk, men de två första kraven blir svåra då.

Tar väldigt tacksamt emot tips!! Trevlig helg gott folk!

Hej! Ursäkta korspost från Citizen tråden, men får väl skylla på att man är lite otålig att få svar och många hjälpsamma inlägg här i övrigt 🌞

Ägt en ref. BN0100-42E sen i våras nån gång och är riktigt nöjd med själva klockan5F9ACB49-0C12-4570-8803-A562598B89B7.png

MEN jag kommer verkligen inte överens med gummit som följde med. Har letat av och till efter något som kan ersätta, men 23 mm växer inte direkt på träd. Tänkte därför slänga ut frågan här om någon har tips.

(Det kanske till och med någon som är någon som är intresserad av gummit jag ratar? Byte eller billigt köp kan väl tänkas, men inte därför jag postar detta eg.)

Krav: någorlunda god kvalitet, max typ 500 kr (inkl frakt etc), gärna mörkt canvas/sail cloth eller likvärdigt helst svart, läder kan funka. Det ska ju även såklart vara 23 mm och passa klockan. Egentligen hade jag gärna kört med länk, men de två första kraven blir svåra då.

Jag kan tyvärr inte tipsa om några specifika band men det finns ändå en del i 24mm och jag tänker att det borde vara relativt lätt att fila ner en aning vid infästningen? 😊

Barton har canvas i 23,i mitt tycke bra kvalite

Tillbaka
Topp