Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Måste nog tyvärr tacka nej till byten just nu.
Jag vet att det är ”KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!” Som gäller här i tråden, men den där klockan var ful..Jag har verkligen inget kvar i klockbudgeten nu, men har fått chansen att köpa denna. Roséguld PVD och riktigt grym blå färg. Såldes slut på direkten. Borde man? Det är ändå några tusenlappar vi pratar om.
Jag tyckte den var finJag vet att det är ”KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!” Som gäller här i tråden, men den där klockan var ful..
Jag medJag tyckte den var fin
Boettformen i kombinationn med rosevins ser hemsk ut tycker jag iallafall...Jag tyckte den var fin
KÖÖÖÖP! Den är finJag tyckte den var fin
Ja, det är ju en annorlunda kombo: en kompromisslös tool watch, gjord för hårdaste tag, kombinerad med sötaste gullegulligt rosa guldBoettformen i kombinationn med rosevins ser hemsk ut tycker jag iallafall...
Med den där godingen på gymmet får du ju lätt upp ett par kilo extraKändes först helt fel med guld på gymmet men det gick över
Jaha, det var därför jag var så starkMed den där godingen på gymmet får du ju lätt upp ett par kilo extra
Ja det känns som att man har lite att välja på enligt dom bilderna Tack för inspo kompis Och tack för att du pushade mig i rätt riktning igår kvällAlltså den där käkar ju upp varje band som kastas i dess väg men här är några personliga favoriter:
Jag har verkligen inget kvar i klockbudgeten nu, men har fått chansen att köpa denna. Roséguld PVD och riktigt grym blå färg. Såldes slut på direkten. Borde man? Det är ändå några tusenlappar vi pratar om.
Håller med! Har aldrig direkt imponerats av Seikos NH35/36-verk...Det stör mig lite att datumet ligger helt off i fönstret på det exet...
Det är väl verken som blir över från andrasorteringen när de tillverkar 4R35.Håller med! Har aldrig direkt imponerats av Seikos NH35/36-verk...
Håller med! Har aldrig direkt imponerats av Seikos NH35/36-verk...
Håller med! Har aldrig direkt imponerats av Seikos NH35/36-verk...
frågan är väl vem som väljer att produktfota sitt nh35 den 11.Jag tycker de är helt fantastiska för de 4-500 spänn de kostar. Har ett 10-tal och inget ligger så off, känns mer som tavlan inte ligger i linje...
När vi ändå är så öppna och ärliga tyckte jag att corduran du körde satt riktigt bra.Kändes först helt fel med guld på gymmet men det gick över
frågan är väl vem som väljer att produktfota sitt nh35 den 11.
eller 1 1 menade jag.
Lätt! Jag skulle så gärna älska mina elvor! Du har precis sått ett frö.Word! Fast gamla Råleks har också så fula 1 1or så det borde ju vara premium...
Ja, det är ju en annorlunda kombo: en kompromisslös tool watch, gjord för hårdaste tag, kombinerad med sötaste gullegulligt rosa guld
Märkligt att man kan glädjas så åt någon annans klockköp. Men detta kommer ju att bli riktigt bra! Grattis! Tropic sport eller vintage iso om jag för vara med i röstningen! Lever den gamla kaptenen?Ja det känns som att man har lite att välja på enligt dom bilderna Tack för inspo kompis Och tack för att du pushade mig i rätt riktning igår kväll
Tack Ingen aning faktisktMärkligt att man kan glädjas så åt någon annans klockköp. Men detta kommer ju att bli riktigt bra! Grattis! Tropic sport eller vintage iso om jag för vara med i röstningen! Lever den gamla kaptenen?
Tack Ingen aning faktiskt
FOQ YEAH! Knaperstekt?Band gjort av bacon röstar jag på!
Bra köp för övrigt...