Typiskt! Hade ju varit jäkligt kul om den gått igenom
Var ju iallafall tvungen att försöka.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Typiskt! Hade ju varit jäkligt kul om den gått igenom
Har samma tvätt och den har fungerat klockrent i 2-3årKöpte en billig ultraljudstvätt på Clas Olsson idag. Testade på en länk som satt på en klocka jag köpt till frun på Tradera.
Först 15 min i varmt vatten och lite Yes diskmedel.Sedan 5 min i tvätten med Yes + en skvätt ammoniak.
Usch!
Nytt vatten samma procedur fast 3min.
Nu känns det bättre!
Att du gjorde! Fantastiska bilder som vanligt
Slängde på lite läder på Freedivern. Och nu dags att slänga på lite fläskkarré på grillen.
Hörde jag skål?
Vi har just den modellen hemma. Köpte den är frun men den har mest legat oanvänd.Riktigt fina! Jag är väldigt sugen på en sån här, 37mm och utan datum.
Vad tycker du/ni om den? Verkar kanon tycker jag!Vi har just den modellen hemma. Köpte den är frun men den har mest legat oanvänd.
Köpte den på paracord armbandet och jag tycker den är sjukt snygg med roliga färger. Problemet är väl att det är få klockor hon använder över huvudtaget. Vem är den tänkt till?Vad tycker du/ni om den? Verkar kanon tycker jag!
Jag hade tänkt mig den på gummi till mig själv. Vill ha en kvartsare som tål hårda tag men jag tycker att den vanliga modellen är för stor på min klena arm.Köpte den på paracord armbandet och jag tycker den är sjukt snygg med roliga färger. Problemet är väl att det är få klockor hon använder över huvudtaget. Vem är den tänkt till?
Jag var också sugen på den länge. När jag väl provade den så upplevdes den faktiskt lite för liten. Vet inte om det berodde på 18mm bandbredd eller något annat. Annars känns det som en grym beaterJag hade tänkt mig den på gummi till mig själv. Vill ha en kvartsare som tål hårda tag men jag tycker att den vanliga modellen är för stor på min klena arm.
Är så glad för din skullTackar ödmjukast Kan nog inte bli mer rätt Jag känner mig som ett litet barn på julafton
Den kan nog ett Zuludiver 295 passa på va?
Kikat lite över ett år på modellen. Gick in i slutet av oktober och såg den för det priset. Tänkte att antingen kommer den hem eller så får jag pengarna tillbaka på grund av något fel. Efter fem veckor trillade en avisering in på telefonen.
Jag antar att något blivit superfel i någon prisdatabas och att det inte upptäcktes när de packade beställningen. Någon timme efter jag beställt var den tillbaka på vanliga priset. Once in a lifetime!
Hmm, kanske ska leta upp en butik som har modellen för att testa storleken.Jag var också sugen på den länge. När jag väl provade den så upplevdes den faktiskt lite för liten. Vet inte om det berodde på 18mm bandbredd eller något annat. Annars känns det som en grym beater
Hur snygg var inte den här? Rdunae Zaku tuna..Finns på wrwatches. Kostar: 229$..Synd att den inte var quartz. Hade köpt direkt. Den har Seiko nh35...
Är så glad för din skull
Om det var jag hade nog kostat på den ett "riktigt" tidstypiskt band a la IsoFrane eller Tropic iom att klockan är en sån jäkla klassiker i sig.
Ännu senare ut för byteslördag men here it goes!
Bara att hojta till på PM för mer info osv
Två mot En:
Tre mot En:
Fyra mot En:
Tänkte mer på original Isofrane som jag faktiskt råkar veta satt på Benthos 500 från början, skitsnygga...och snordyra
Ja ett Tropic sport eller Isofrane/Borealis hade suttit fint. Får hålla ögonen på vid gavel Har bara i 22mm nu Men kan ju börja med att få hem klockan först
Är det inte tritium i visare och index men vanlig lume i siffrorna då?Okey lite exalterad över att få min Mwc g10..och ser jag fel ele har den även tritium på siffrorna och sekundvisaren? Coolt. Rätt ovanligt annars..brukar bara vara på index..
Så kan det vara...Är det inte tritium i visare och index men vanlig lume i siffrorna då?
Jo jag har med sett det Får se vad man hittar i framtidenTänkte mer på original Isofrane som jag faktiskt råkar veta satt på Benthos 500 från början, skitsnygga...och snordyra
Ja ett Tropic sport eller Isofrane/Borealis hade suttit fint. Får hålla ögonen på vid gavel Har bara i 22mm nu Men kan ju börja med att få hem klockan först
Alltså den där käkar ju upp varje band som kastas i dess väg men här är några personliga favoriter:Tänkte mer på original Isofrane som jag faktiskt råkar veta satt på Benthos 500 från början, skitsnygga...och snordyra
Någon som är sugen på en moddad Turtle? Bara skicka PM.
Sent ute för byteslördag, men kör dessa igen
Du är inte sugen på att byta den mot någon av nedan ?