Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men JA!!! Helt rätt känner jag spontant!Ja jag kommer aldrig att kunna hålla mig ändå. Är som ett barn som försöker hålla en hemlighet
Very good, den är sjukt fin!Tack
Det blev den på bilden istället
Det är den
Fasen va grymt!Tack
Det blev den på bilden istället
Det är den
Grattis
Men JA!!! Helt rätt känner jag spontant!
Very good, den är sjukt fin!
Tack allaFasen va grymt!
Testar lite band blir nog beställning på ett grått Hadley till alpinist och en länk.
Failade med förra inlägget...Testar lite band blir nog beställning på ett grått Hadley till alpinist och en länk.
Grymt! Vad an detta vrakpris, black friday månne?Upplockad på Uret.se för 870 pix. Affordable.
Upplockad på Uret.se för 870 pix. Affordable.
Du menar länken?Upplockad på Uret.se för 870 pix. Affordable.
Grymt! Vad an detta vrakpris, black friday månne?
Hur då?
Kikat lite över ett år på modellen. Gick in i slutet av oktober och såg den för det priset. Tänkte att antingen kommer den hem eller så får jag pengarna tillbaka på grund av något fel. Efter fem veckor trillade en avisering in på telefonen.Du menar länken?
Två grymma ”flekto-mästare”, Yeman saknar AR på glaset och har svart spegelblank tavla. Det blir ganska intressanta reflexer. Hade den inte haft så tydliga index hade det nog blivit problem.
Angående gårdagens finish-fråga så är det väldigt få ur som misslyckas nu för tiden. Jag är mer känslig för feltänk än finish. Den senaste jag stött på var Tisell som hade bandhorn så nära caset så det var omöjligt att ens få igenom ett nato. Även brist på AR på insidan av denna 63 Superman är lite av ett feltänk, lite väl snålt.
Bäst har nog Eterna varit. Men Oris, Omega, Halios, Monta, Yema håller enligt mig hög standard men få modeller har ”alla rätt”.
Exempel på en väl genomtänkt klocka med bra finish.
Vad har du på väg egentligen?
Hehe.... Ett byte för GGn och en till som blev klart nyssVad har du på väg egentligen?
YesFailade med förra inlägget...
Din golden eye. Har den en O ring som tätar på insidan av kronan?
Bra, tycker lite synd om den där forumslampan...med det sagt, behåll!Ja jag kommer aldrig att kunna hålla mig ändå. Är som ett barn som försöker hålla en hemlighet
Kikat lite över ett år på modellen. Gick in i slutet av oktober och såg den för det priset. Tänkte att antingen kommer den hem eller så får jag pengarna tillbaka på grund av något fel. Efter fem veckor trillade en avisering in på telefonen.
Jag antar att något blivit superfel i någon prisdatabas och att det inte upptäcktes när de packade beställningen. Någon timme efter jag beställt var den tillbaka på vanliga priset. Once in a lifetime!
Tackar ödmjukast Kan nog inte bli mer rätt Jag känner mig som ett litet barn på julaftonBra, tycker lite synd om den där forumslampan...med det sagt, behåll!
Sjukt avis men det vet nog redan, kan inte bli så mycket fränare och den är sååå du
Typiskt! Hade ju varit jäkligt kul om den gått igenomVilken klipp, grymt! Jag snubblade över en Sumo på klockmagasinet för ett par veckor sedan för 0:-, beställningen gick igenom men det dröjde inte så länge innan ett mejl meddelade att det blivit lite fel med rabatten som bara skulle vara 20%.