Band gjort av bacon röstar jag på!
Bra köp för övrigt...
FOQ YEAH! Knaperstekt?
Tack
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Band gjort av bacon röstar jag på!
Bra köp för övrigt...
FOQ YEAH! Knaperstekt?
Tack
Snyggt! Ser ut att vara riktigt bra kvalitet och satt som en smäck! Vad är det för band? Jag kikade lite på Watchgecko men vet inte riktigt om jag hittade rätt. Det ser ut att kunna vara den modell som de kallar Swiss style premium nato?Nytt band, gammal rova.
Snn231
Det var jag Den fick åka till en ny ägare i Finland så blev inget försök till byte av band tyvärr.Vem var det som hade den där gamla yeman med en integrerad länk som eventuellt inte gick att justera? @Norpanjr ? Hur gick det?
Snyggt! Ser ut att vara riktigt bra kvalitet och satt som en smäck! Vad är det för band? Jag kikade lite på Watchgecko men vet inte riktigt om jag hittade rätt. Det ser ut att kunna vara den modell som de kallar Swiss style premium nato?
Military & ZULU Watch Straps | Military Watch Bands
Superior military watch straps with thicker, stronger and softer material in a choice of size and colours incl. classic, seatbelt and single pass watch straps.www.watchgecko.com
Jag har verkligen inget kvar i klockbudgeten nu, men har fått chansen att köpa denna. Roséguld PVD och riktigt grym blå färg. Såldes slut på direkten. Borde man? Det är ändå några tusenlappar vi pratar om.
Det ska vara den men grön verkar ha utgått hos watchgecko. Har ett grått med gul rand också.Snyggt! Ser ut att vara riktigt bra kvalitet och satt som en smäck! Vad är det för band? Jag kikade lite på Watchgecko men vet inte riktigt om jag hittade rätt. Det ser ut att kunna vara den modell som de kallar Swiss style premium nato?
Military & ZULU Watch Straps | Military Watch Bands
Superior military watch straps with thicker, stronger and softer material in a choice of size and colours incl. classic, seatbelt and single pass watch straps.www.watchgecko.com
Ingen som har en lite dyrare klocka och vill byta till sig några riktigt sköna dinkor?Ännu senare ut för byteslördag men here it goes!
Bara att hojta till på PM för mer info osv
Två mot En:
Tre mot En:
Fyra mot En:
En intressant not är när Don Walsh bar en Jean Richard AquaStar 60 på armen ombord på Trieste ner till botten i Marianne graven i januari 1960!Dagens vintage diver!
Gillar det vänstra !Det ska vara den men grön verkar ha utgått hos watchgecko. Har ett grått med gul rand också.
Jean Richard är ett fint gammalt varumärke har jag fått för mig. Var det de som startade eller köpte Aquastar en gång i tiden? Har för mig det, att de sedan bytte namn till Aquastar.En intressant not är när Don Walsh bar en Jean Richard AquaStar 60 på armen ombord på Trieste ner till botten i Marianne graven i januari 1960!
Antar att låsanordningen hänger löst mellan undersida krona och boett då?@Von är det enkelt att lossna kronan på en Sellita/2824 och ta av lås-prylen, dvs göra själv eller lämna in? Jag får för mig att du kan sånt
Jag är nyfiken på hur denna skulle vara utan låset.
Har du boettöppnare, dvs kan jag komma förbi på ett ingrepp någon dag?Antar att låsanordningen hänger löst mellan undersida krona och boett då?
I såna fall behöver du bara en boettöppnare och en tandpetare, sitter en liten låsknapp på insidan som låser kronaxeln...pusha in den med tandpetare samtidigt som du drar ut kronan, busenkelt
Inga problem det vet du, men det får dröja lite för frugan har troligtvis åkt på ett "aktuellt virus" @Björn Boett den skyldige kanske?Har du boettöppnare, dvs kan jag komma förbi på ett ingrepp någon dag?
Det är nu när vi talar om boettöppnare som vissa nicks blir lite tveksamma @Björn Boett
Venturon va ju intressant Jag har en inox carbon ute om det skulle va intressant med byte o cash? Pma migIngen som har en lite dyrare klocka och vill byta till sig några riktigt sköna dinkor?
Alla utom Key West är fullset såklart
Någon SF titanium tror jag inte har sålts här tidigare, Casioak är alltid helrätt, Venturon är skitfin och lädret det skönaste jag känt, Key West (DPW/Breitling) sitter som en smäck på detta Rios bund!
Kom å byt!