• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

En nära bekant är sugen på nytt och frågar mig om vad han kan få för en Longines Hydroconquest quartz utan tillbehör och med länk som spännet är kaputt på. 2000 +/- 500:-?
2C8A0896-2088-4F3A-B8C6-28C365ACD1E9.jpeg

Bild för topic 😎
0BF5E23A-7BCD-4877-8CA4-E908E2E05C06.jpeg
Den ser ju ut att vara i hyfsat skick på bilden.
Borde kunna inbringa i alla fall runt 3500kr trots problem med spännet känner jag, har dock oftast fel 😊🤘

Tycker iaf 2k låter lågt, gillar inte hydro så mkt men hade till och med lagt det för att testa. Så nog mer värd för de som gillar. Kan han inte typ fixa ett am spänne från watchgecko till den? Nog värt det även om den ska säljas. Skicket ser ju ok ut.

modellen i sig är ju ändå bäst på gummi ;)
Jo jag får hjälpa honom med ett spänne. Ett feskarngummi i 21mm skulle sitta som en njursten tror jag 😎

Tycker med det låter lite billigt. Men å andra sidan är det väl ett par som snurrat här på KoS för 5k som varit fullset nyskick, och ändå tagit god tid på sig innan de blivit sålda. Men som bekant är det ju rätt stiltje på Kos oxå. Beror kanske på hur snabbt han vill bli av med den? 🙂

Den ser ju ut att vara i hyfsat skick på bilden.
Borde kunna inbringa i alla fall runt 3500kr trots problem med spännet känner jag, har dock oftast fel 😊🤘
Tack för input, man utgår ju lite från vad man själv skulle betala också. Tog även lite höjd för marknaden som är lite som att åka skidor vallade med kattsand.

Tillbaka
Topp