Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nöjd?Från dagens skogsvandring
Kul att den heter Subphotique istället för original Spirotechnique (numer Aqua Lung),Trevlig Triton! Har läst lite om deras historia och den är helt klart intressant. Dock måste det franska teamet ha dykt djupt ner i vintunnorna när de spånade fram priset – nästan 50.000 kr får du hosta upp för modellen med länk...
Trevlig Triton! Har läst lite om deras historia och den är helt klart intressant. Dock måste det franska teamet ha dykt djupt ner i vintunnorna när de spånade fram priset – nästan 50.000 kr får du hosta upp för modellen med länk...
Hahaha! Nice tryPrefekt! Skicka ditt swishnummer i PM så köper jag din Seaforth.
Mycket trevlig Squale, en av få klockor i samlingen jag kan sakna efter försäljningen.Äntligen måndag! Eller inte!
45 000 kr hade räckt tycker jag!!!Kul att den heter Subphotique istället för original Spirotechnique (numer Aqua Lung),
Svinläcker och på något vis tycker jag faktiskt priset är berättigat i detta fall, klockan var ju kostsam även back in the day. Byggdes liksom för proffsen osv och är en legendarisk boett
Tyckte det var läckert med timindex lite offset mot mitten. Det kunde dom behållt även på nya tycker jag, hade gett mer vintage feel.Kul att den heter Subphotique istället för original Spirotechnique (numer Aqua Lung),
Svinläcker och på något vis tycker jag faktiskt priset är berättigat i detta fall, klockan var ju kostsam även back in the day. Byggdes liksom för proffsen osv och är en legendarisk boett
Jäklar! Vilket as! Vill ha!Hur snygg var inte den här? Rdunae Zaku tuna..Finns på wrwatches. Kostar: 229$..Synd att den inte var quartz. Hade köpt direkt. Den har Seiko nh35...
Håller med, då hade man ju tjackat på studs, giriga fransmän vettu.45 000 kr hade räckt tycker jag!!!
41 mm bred och 18 mellan luggarna kan väl inte stämma?Här kommer ett till tips, fattigmans Grand Seiko GMT
Rotary | Armband för herrar rostfritt stål | GB05295/04 : Amazon.se: Mode
Rotary | Armband för herrar rostfritt stål | GB05295/04 : Amazon.se: Modewww.amazon.se
Underbar! Ser även något mer sansad ut, i storleken (sa flickan).Håller med, då hade man ju tjackat på studs, giriga fransmän vettu.
Har du sett originalet? Så kool så man vill dö, det tyckte även Jacques Cousteau den gamla sjöbusen
Äsch jag är ingen sekundjägare men hatar när klockor går minus.@Von Vad är din definition av riktigt bra tidshållning?
Eller hur, jag tror den var 39mm från början men bör ju bäras betydligt mindre med tanke på utformningen (sa flickan).Underbar! Ser även något mer sansad ut, i storleken (sa flickan).
Haha, blev bara lite nyfiken då du tyckte att 0,7spd var "hyfsat OK". Som referens så är de absolut snävaste specifikationerna som finns (så vitt jag vet) Rolex med sina +/-2.Äsch jag är ingen sekundjägare men hatar när klockor går minus.
Ruckar nästan alla mina klockor first thing men Certinan jag tror du syftar på har jag inte rört, hedersord
Rålex schmålex, i all ödmjukhet har jag fått 500-spänns ryssar att gå minst lika bra, grymt stabila urverkHaha, blev bara lite nyfiken då du tyckte att 0,7spd var "hyfsat OK". Som referens så är de absolut snävaste specifikationerna som finns (så vitt jag vet) Rolex med sina +/-2.
Mycket! Som sagt min första microbrand, men är imponerad av kvaliten och vad man får för pengarna. Älskar hur ”toolig” den är
Soprod dock. Det sög ju kom vi fram till, ref @Von Fast det borde väl gå att rucka och sedan tycka om eller, jag vill gilla Soprod.Trevlig Triton! Har läst lite om deras historia och den är helt klart intressant. Dock måste det franska teamet ha dykt djupt ner i vintunnorna när de spånade fram priset – nästan 50.000 kr får du hosta upp för modellen med länk...
Vet inte känns som quartz passar den klockan bättre..Jäklar! Vilket as! Vill ha!
Fast varför quartz istället? Seikos slow beat NH35 hackar ju sig nästan fram...
Det är så knasigt med Triton, allt ska vara best of the best och så ett Sporod på det. Som tur är så håller de nya värdet ganska bra, det är inte så att de går att hitta 40 % billigare. Jag tror de görs i små serier så det finns inget överflöd av dem på beg-marknaden.Soprod för 50 pannor? Nä då hade @Weberg rätt från början, för många vintunnor helt klart
Riktigt finDagens klockbild, denna heritage 63-an blev bättre än jag trodde faktiskt. Känns väldigt solid och kompetent.
Dagens klockbild, denna heritage 63-an blev bättre än jag trodde faktiskt. Känns väldigt solid och kompetent.
edit, denna är också bra, nästan för bra!
Tack, ja!Riktigt fin
Bor du nära Göteborg, du kan testa i så fall. Annars kan säkert ett byt-lån kunna fixas med någon av modellerna.Vilka bilder du tar!
Och vad snygga Yemorna är! Har varit sugen på vanliga Superman Heritage sen den kom för två år sen men jag har fått för mig att caset har för raka luggar för mina smala handleder så det har inte blivit någon beställning..
Har för mig att det var olika färger på datumhjulen(de bilder jag sett)? Matchat på sw200 och vit på pt5000.Då var det dags för ännu en San Martin (3:e)
Ett grönt slitet canvas hade passat denna grymt bra!
En annan fråga, denna klocka kan väljas med antingen ett sellita sw200 eller pt5000 verk. Hur kan man se vilket verk som sitter i utan att öppna klockan? Borde stå på baklockett kan man tycka men hittar inget som kan ange vilket verk?