Nej 42 mm.. men osäker på om den ör liten..Du köpte väl inte 38 mm bara va? Isf blir jag avundsjuk. Nej, missunnsam!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej 42 mm.. men osäker på om den ör liten..Du köpte väl inte 38 mm bara va? Isf blir jag avundsjuk. Nej, missunnsam!!!
För liten? Vad har min herre för trästockar till armar? I Helsons fall ska man ju räkna upp en storlek: 38=40, 40=42, 42=44 osv...Nej 42 mm.. men osäker på om den ör liten..
18.8 cm handled kräver en del..För liten? Vad har min herre för trästockar till armar? I Helsons fall ska man ju räkna upp en storlek: 38=40, 40=42, 42=44 osv...
18.8 cm handled kräver en del..
Jag har tre faktiskt två TI-84 Plus och en gammal trotjänare från gymnasiet tror det är en TI-82.
Klocka för topic
I agree, Quartz should fit much better!Hur snygg var inte den här? Rdunae Zaku tuna..Finns på wrwatches. Kostar: 229$..Synd att den inte var quartz. Hade köpt direkt. Den har Seiko nh35...
Jag tänkte skriva att Texas är miniräknarnas Rolex... men dom är ju affordable, så vi kan väl säga miniräknarnas Certina
Har själv flera stycken Ti-82or... använder dom dagligen (ekonom, inte ingenjör )
Vad kör du med under gymhandskarna?Vafalls! Använder du miniräknare ? Sist jag använde min Ti-84 var nog när jag läste extern redovisning
Affordable klocka och affordable gym för extra topic:
Vad kör du med under gymhandskarna?
Var tvungen att fråga när dom var så långa själv kört en hel del med wraps men har tur nog blivit av med känningarna i handlederna, hoppas du får bukt med det!Handledsskydd Pajade handlederna när jag började träna för fyra år sedan så nu kör jag både hängslen och livrem
Vafalls! Använder du miniräknare ? Sist jag använde min Ti-84 var nog när jag läste extern redovisning
Affordable klocka och affordable gym för extra topic:
Var tvungen att fråga när dom var så långa själv kört en hel del med wraps men har tur nog blivit av med känningarna i handlederna, hoppas du får bukt med det!
Jobbar med verksamhetsplanering (controller) nu mer... när jag tidigare jobbade som ekonom var det ju nästan bara ekonomisystem och excel, medans det nu mer är 90 % word, 9 % miniräknare och 1 % excel
bild för topic
Så nu vet ni hur en vänsterhänt som tvingats lära sig skriva med högerhanden skriverAlltså..... Ett litet anonymt vadderat kuvert låg och väntade i brevlådan när jag kom hem från jobbet idag. Där i låg en lapp och en länk från Uncle Seiko.
Helt galet generöst @KlockTotte. Tack kompis!
Det är min gamla och det är ett SW200 som sitter i den, du är inte sugen på en fjärde som tandempar?Då var det dags för ännu en San Martin (3:e)
Ett grönt slitet canvas hade passat denna grymt bra!
En annan fråga, denna klocka kan väljas med antingen ett sellita sw200 eller pt5000 verk. Hur kan man se vilket verk som sitter i utan att öppna klockan? Borde stå på baklockett kan man tycka men hittar inget som kan ange vilket verk?
Det hade allt vart nått det! Den är ju skitsnygg i stål!Det är min gamla och det är ett SW200 som sitter i den, du är inte sugen på en fjärde som tandempar?
Äh, det där är ju rena rama finstilen jämfört med mina hieroglyfer.Så nu vet ni hur en vänsterhänt som tvingats lära sig skriva med högerhanden skriver
Det var det minsta jag kunde göra för dig vännen Visst är den grym!?
Snyggt! Vad är det för band? Dedär metallöglorna skramlar inte runt eller?Fick sig ett bytt band idag.
Prova gå över till dom mindre handledswarpsen och kör på kontakt och inte ego lyft så ger det nog med sig! problem med handlederna är en riktig pinaHar inga känningar längre men vågar inte köra utan om jag ska vara ärlig. Även om jag nu vet bättre (full range of motion och rätt vikt) så vill jag inte dumma mig igen. Gjorde otroligt ont
Jaha, där ser man. Jag trodde faktiskt det var precis tvärtom
Prova gå över till dom mindre handledswarpsen och kör på kontakt och inte ego lyft så ger det nog med sig! problem med handlederna är en riktig pina
Alltså..... Ett litet anonymt vadderat kuvert låg och väntade i brevlådan när jag kom hem från jobbet idag. Där i låg en lapp och en länk från Uncle Seiko.
Helt galet generöst @KlockTotte. Tack kompis!
Så nu vet ni hur en vänsterhänt som tvingats lära sig skriva med högerhanden skriver
Det var det minsta jag kunde göra för dig vännen Visst är den grym!?